וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים ימתינו לאריק סאבו הסלובקי רק עד לשבוע הבא

23.7.2016 / 8:43

במועדון מאמינים שהשחקן יגיע בסופו של דבר לישראל, אך אם לא, תוגש נגדו תביעה. אוהד הקבוצה נעצר בקפריסין, אוהדים נוספים אוספים כסף לטובת שחרורו בערבות. צפו: איינבינדר והקהל חוגגים בניקוסיה בסגנון האוהדים של איסלנד

צלמים זמניים מורשים

בווידיאו: דן איינבינדר והאוהדים חוגגים בסגנון הקהל של איסלנד

אחרי שעברה בקושי רב את אומוניה ניקוסיה עם 3:3 בסיכום שני המשחקים ולמרות ההפסד בגומלין בקפריסין, בית"ר ירושלים מתכוננת לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית, כאשר כבר ביום חמישי הקרוב היא שוב תשחק בחוץ, הפעם מול יגלבה הלטבית, במסגרת הסיבוב השלישי. קובי מויאל המוצהב לא יהיה זמין עבור רן בן שמעון, שיצטרך למצוא את המחליף לשלישיית הקישור, כאשר ייתכן כי דוד קלטינס יעבור למרכז ועוז ראלי או טל בנש יפתחו במקומו בצד ימין.

הצוות המקצועי של הקבוצה החל לעבוד אתמול (שישי) על ניתוח היריבה וכבר עתה ברור לאנשי המועדון כי מדובר בקבוצה פיזית מאוד, המבססת את המשחק שלה על התקפות מתפרצות. יגלבה העפילה לאחר שהביסה בגומלין הביתי שלה בחמישי 0:3 מרשים את סלובן ברטיסלבה הסלובקית.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים חגגה, איתי שכטר: "ההפסד הכי מתוק בקריירה שלי"

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
יצטרך למצוא פיתרון לחסרונו של מויאל. בן שמעון/ברני ארדוב

בסיום המשחק בניקוסיה טס הבלם חסוס רואדה לסידורים במולדתו ספרד. רואדה עלה לכר הדשא למרות שהיה חולה ולאחר המשחק התלונן על חולשה. הוא מיעט להתאמן בשבוע החולף ושיחק לאחר שקיבל טיפול אנטיביוטי וכשהוא רחוק מלהיות בריא. בקבוצה אמרו על הבלם: "אחרי כל מה שהיה בקיץ, כולם ראו כמה הוא מקצוען ואיזה מאמץ עשה כדי לשחק".

נכון לאתמול, אריק סאבו הסלובקי עדיין מסרב להגיע לישראל ובבית"ר ירושלים ימתינו לו עד לשבוע הבא, לפני שיגישו נגדו תביעה במוסדות המקובלים בכדורגל. בקבוצה מעריכים כי סאבו יגיע בסופו של דבר לישראל, אך מוכנים לאפשרות שלא יעשה זאת, בעוד פאוק סלוניקי, קבוצתו הנוכחית של השחקן, הבהירה לבית"ר ירושלים כי מבחינתה קיים הסכם חתום וסאבו יגיע רק לבירה.

אחד מאוהדי הקבוצה נעצר לפני המשחק בניקוסיה ומעצרו הוארך עד ליום שני הקרוב. דרישת המשטרה המקומית היא לשחרור בערבות של מספר אלפי יורו ואוהדים נוספים של הקבוצה מגייסים כסף בניסיון לסייע לעצור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully