וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השלושער של בארסה לפרס": אחרי הפאשלה, ריאל שוב בעקבות פוגבה?

בקטאלוניה ממשיכים לחגוג את המחטף שביצעו על אנדרה גומס ("פלורנטינו מחפש תירוצים"), בעוד אלופת אירופה מנסה להתאושש. שיחה סודית בין הנשיא לזידאן נחשפה וכוכב יובה שוב על הפרק

רויטרס

בשעה שברצלונה חוגגת את החתמתו של אנדרה גומס, שנרכש מוולנסיה ממש מתחת לאף של היריבה השנואה, ריאל מדריד, הרי שאצל אלופת אירופה מנסים להתאושש ולמצוא את התגובה שלהם למצב המביך אליו נקלעו. תחנת טלוויזיה מקומית במדריד אף קלטה שיחה שנערכה באימון שלשום ובה נראה נשיא המועדון פלורנטינו פרס מודה בפני המאמן זינדין זידאן: "אנחנו מסובכים. שום דבר לא סגור, אבל אנחנו מסובכים".

ב"אס" המדרידאי נטען הלילה (בין שישי לשבת) כי מיד לאחר שגומס בחר בברצלונה, זידאן חידש את המרדף שלו אחר פול פוגבה, שבימים האחרונים נדמה היה שסגור כבר במנצ'סטר יונייטד. על פי העיתון, זידאן הבהיר לפלורנטינו פרס כי בן ארצו הוא השם הגדול אותו הוא מעוניין לראות מגיע הקיץ לברנבאו. עוד נטען ב"אס" כי פוגבה לא ממש מעוניין להגיע ליונייטד ומעדיף את המעבר לריאל מדריד. ב"מארקה" הזכירו שכבר שנתיים ריאל לא רכשה אף "גלאקטיקו", מאז הגעתו של חאמס רודריגס תמורת 75 מיליון יורו ממונאקו לאחר המונדיאל האחרון.

עוד בנושא:

ברצלונה הודיעה: הושג סיכום עם ולנסיה על רכישת אנדרה גומס
סוארס: "הבוס רוצה להחתים חלוץ נוסף? אולי הוא לא מרוצה ממני"

השיחה בין זידאן לפרס באימון

בינתיים, בברצלונה ממשיכים ליהנות מכל רגע מהמחטף שביצעו על גומס. ב"אל מונדו דפורטיבו" ציינו את "השלושער של בארסה לפלורנטינו פרס", לאחר שבארבע השנים האחרונות, הקבוצה השיגה את ניימאר, לואיס סוארס ואנדרה גומס, אשר היו כולם בדרכם לריאל מדריד. "השנים בהן פלורנטינו פרס היה מצליח לפתות בקלות כל כוכב גדול כבר חלפו. הוא מסתפק היום בתגובות לברצלונה. אחרי שניימאר חתם למשל, הוא הלך וקנה את בייל".

עוד נטען בקטאלוניה כי בריאל כבר פנו לכיוון חדש והחלו לגשש בעניין מוסא סיסוקו, שהצטיין ביורו במדי נבחרת צרפת ושייך כיום לניוקאסל, שנשרה מהפרמיירליג אשתקד. השאלה היא האם רפא בניטס יסכים למכור שחקן לאקסית, שפיטרה אותו באמצע העונה החולפת. ב"ספורט" הקטאלני פורסמה ידיעה תחת הכותרת: "איך פלורנטינו מסביר את הכישלון שלו עם גומס". בידיעה נכתב: "פלורנטינו כבר בנה על השחקן ועכשיו מחפש תירוצים להפסד שלו. הוא נותר חסר תשובות למהלך של בארסה ומספר לחברים שלו בתקשורת פתאום שריאל בכלל לא רצתה את גומס, אלא מעדיפה לתת לחאמס עוד צ'אנס העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully