וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין חתם על עסקת טיעון: ישלם קנס על סך 560 דולר בלבד

שחקן הווריירס קיבל עונש קל על אירוע התקיפה עליו בו היה מעורב והאישום כנגדו הומר מ"תקיפה" ל"גרימת רעש". הוסר המכשול על השתתפותו באולימפיאדה. נוביצקי חתם לשנתיים נוספות בדאלאס

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
יצא בזול. גרין/GettyImages

דריימונד גרין הגיע לעסקת טיעון ולא יישב בכלא על התקיפה שבגינה נעצר לפני כשבועיים. שחקנה של גולדן סטייט נעצר כזכור ב-10 ליולי על תקיפתו של שחקן הפוטבול ג'רמיין אדמונדסון מחוץ לבאר במישיגן, וכעת דרגת האישום נגדו הורדה ל"עבירת רעש" בלבד, וישלם קנס על סך של 560 דולר.

על פי דיוויד מאיירס, סגן התובע העירוני במישיגן, משמעות הדבר היא שגרין לא יואשם בעבירה פלילית. נאסר עליו ליצור מגע עם אדמונדסון למשך שנה, במהלכה אם יפר את האיסור או יואשם בעבירה חדשה אישום התקיפה המקורי יהיה שוב בתוקף.

בעקבות הפתרון המהיר שהושג בפרשה הפורוורד יוכל להתאמן עם נבחרת הכדורסל של ארצות הברית ולהשתתף עימה בטורניר הכדורסל של אולימפיאדת ריו. גרין התנצל על התקרית בפני חבריו לנבחרת כבר בפתיחת אימוניה.

בשבוע שעבר אמר גרין: "אני משאיר הכל בידי עורכי הדין שלי. יש לי הזדמנות להתחרות על מדליית זהב אולימפית ואני לא יכול להכנע להסחות דעת. כל הדברים האחרים משניים לזה כרגע".

* מארק שטיין מ-ESPN מדווח כי דאלאס החליטה להגדיל את ההצעה שלה לדירק נוביצקי, והחתימה את הכוכב הגדול ביותר שלה לשנתיים נוספות תמורת 50 מיליון דולר.

עוד בנושא

ג'ארד סלינג'ר סיכם בטורונטו, "דריימונד גרין נעצר באשמת תקיפה"
קראודר: "רוב השחקנים ב-NBA נגעלים מנהירת הכוכבים לגולדן סטייט"
זכויות להט"בים גם ב-NBA: משחק האולסטאר יועבר משארלוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully