וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: שחקן מכללת אוקלהומה סטייט התמוטט במהלך האימון ומת

טייריק קוגר, פורוורד בן 21 שהצטרף לקבוצה רק בתחילת החודש, נלקח לבית החולים שם נקבע מותו. הסיבה אינה ידועה. "הייתה לו תשוקה גדולה למשחק", נמסר מהמכללה, "כמו לאבד חלק מהמשפחה"

שחקן מכללת אוקלהומה סטייט טייריק קוגר. טוויטר, צילום מסך
היה נרגש להצטרף. קוגר/צילום מסך, טוויטר

טרגדיה גדולה התרחשה הלילה (שישי) בארצות הברית. שחקן מכללת אוקלהומה סטייט, טייריק קוגר, התמוטט במהלך האימון ונפטר בבית החולים לאחר מכן. סיבת מותו של הפורוורד בן ה-21 לא צויינה בהודעתה הרשמית של הקבוצה.

"טייריק היה נרגש להיות באוקלהומה סטייט והייתה לו תשוקה גדולה למשחק", נכתב בהודעה על השחקן שהגיע לקבוצה רק בתחילת החודש מקייפ פיר, מכללה קהילתית בצפון קרולייינה, "הוא ממש ציפה להיות קאובוי (כינוי של שחקני הקבוצה של המכללה). לאבד ככה חלק מהקבוצה זה כמו לאבד חלק מהמשפחה. ברור לנו שההפסד שלנו מחוויר לעומת זה של משפחתו".

בעונה הקודמת בקייפ פיר העמיד קוגר ממוצעים של 12.2 נקודות ושבעה ריבאונדים למשחק. רק בחודש שעבר התבטא וסיפר על התרגשותו לקראת הגעתו לתחנה החדשה בקריירה ומהאפשרות שישתף פעולה עם הרכז ג'אוון אוואנס.

מותו של קוגר לא היה הטרגדיה הראשונה ממנה סבלה אוקלהומה סטייט. באוקטובר האחרון פרצה אישה בת 25 לנשף שנערך במכללה וירתה למוות בארבעה אנשים. ב-2011 נהרגו מאמן הקבוצה ועוזרו בהתרסקות מטוס ועשור קודם לכן, גם כן בהתרסקות מטוס, נהרגו שניים משחקני הקבוצה ועוד שישה אנשי צוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully