וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לעתודה: ישראל ניצחה 89:93 את בלגיה ונשארה בדרג א'

השחקנים של דן שמיר התאוששו מהתבוסות האחרונות ועם הרבה אופי, מנהיגות של בלאט (10 אסיסטים) ותצוגת שיא של קופרברג (28 נקודות) עמדו במשימה. כעת הם יתמודדו על סיום במקומות 9-12

מאמן נבחרת העתודה של ישראל דן שמיר. אתר FIBA, אתר רשמי
חזרו למסלול הניצחונות. שמיר/אתר רשמי, אתר FIBA

נבחרת העתודה של ישראל גברה הערב (שישי) 89:93 על הנבחרת המקבילה של בלגיה במסגרת אליפות אירופה המתקיימת בלהסינקי והבטיחה את הישארותה בדרג א' של היבשת. כעת מצפה לנבחרת של דן שמיר משחק מול המנצחת בין הונגריה לשבדיה והיא בכל מקרה תסיים בין המקומות 9-12. דניאל קופרברג (28 נקודות כולל 12 מ-15 מהעונשין), צוף בן משה (18 נקודות כולל ארבע שלשות) ותמיר בלאט (דאבל דאבל של 12 נקודות ועשרה אסיסטים) סיפקו הצגה והחזירו את החבר'ה בכחול לבן למסלול הניצחונות אחרי שתי תבוסות רצופות.

ישראל פתחה טוב מאוד ורצה ליתרון שמונה בסיומו של הרבע הראשון בהנהגתם של בלאט, קופרברג ובן משה, אך כמו במשחקים הקודמים עלתה לרבע השני לא מאופסת ותוך כשלוש דקות בלבד ראתה את כל היתרון בורח לה. ההגנה התקשתה להסתדר עם החדירות של הבלגים לצבע אך מספר פעולות טובות של בלאט מזערו נזקים והנבחרות ירדו להפסקה ביתרון ישראלי. המחצית השנייה הייתה צמודה מאוד, כאשר אל השלישייה המובילה של דן שמיר הצטרפו אור לאומי ורועי הובר שנכנסו חזק לעניינים. החבורה הישראלית גילתה הרבה אופי בדקות בהן היתרון עבר מצד לצד ובדקות הסיום שלשות גדולות של הובר ולאומי, בצירוף סל גדול של בלאט, סגרו עניין למרות שתי שלשות מאוחרות של הבלגים שגרמו לא מעט דפיקות לב.

שחקן נבחרת העתודה של ישראל דניאל קופרברג. אתר FIBA, אתר רשמי
הצגה. קופרברג/אתר רשמי, אתר FIBA

מהלך המשחק

רבע 1: השחקנים בכחול לבן פתחו טוב יותר, שלשה של תמיר בלאט ועוד ארבע נקודות של צוף בן משה העלו אותם ל-2:7 תוך פחות משלוש דקות. למרות שלשה נוספת של הנבחרת, הפעם של בן משה, הבלגים נכנסו לאט לאט למשחק ושתי קליעות עונשין של טים למברכט צימקו ל-13:9. דקות טובות של דניאל קופרברג בסוף הרבע סגרו אותו על 11:19 לישראל.

רבע 2: שש נקודות מהירות של הבלגים, כשבתווך איבוד כדור של רועי הובר, צימקו עד ל-19:17 תוך דקה בלבד ושמיר הזעיק פסק זמן על מנת לא לחזור על אירועי המשחקים הקודמים, בהם היה זה הרבע בו הנבחרת התפרקה. אור לאומי עצר את המפולת אך סל ועבירה מן העבר השני קבעו 21:21. אם זה לא מספיק הנבחרת צברה ארבע עבירות קבוצתיות כבר תוך פחות משלוש דקות.

בלגיה כבר הצליחה לעלות ליתרון ראשון, אך ישראל התאפסה וצליפה נוספת של בן משה מחוץ לקשת העלתה ל-24:28. חדירה קלה מידי של אורדן קניאנדה צימקה שוב לשתיים, אך מן העבר השני חדירה והוצאה נהדרת של בלאט מצאה את בן משה פנוי לעוד שלשה וליתרון 32:38 בסוף הרבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני נבחרת העתודה של ישראל די ג'יי שארפ, תמיר בלאט. אתר FIBA, אתר רשמי
הראתה אופי. נבחרת העתודה/אתר רשמי, אתר FIBA

רבע 3: הנבחרת פתחה את המחצית עם החטאה מחוץ לקשת של בלאט, אך הוא כיפר עם אסיסט נהדר לנתנאל ארצי, שאיזן סל למברכט. אחרי כשתי דקות ללא נקודות בשני הצדדים, קופרברג קלע עוד שתיים מתחת לסל ומייד לאחר מכן ארצי ניצל עבירה בלתי ספורטיבית כדי להעלות ל-38:44. מן העבר השני ההגנה לא מצאה פתרונות לחדירות של קניאנדה ולשלשות של פוטס, ששלוש כאלה העבירו את היתרון לבלגים, 49:53. בן משה הרגיע עם שלשה משלו, פורטס צלף שוב, וקופרברג המשיך את רצף ההתקפות שמסתיימות בשלוש נקודות עם סל ועבירה. שתי נקודות של לאומי ועוד שתיים מן הקו של קופרברג קבעו 58:61 לישראל בסוף הרבע.

רבע 4: הנבחרת פתחה את הרבע האחרון עם ארבע נקודות רצופות של לאומי, כולל שתיים מן הקו. סיגפרדו אורטיז השווה עם שתיים משלו, אך בן משה הנהדר דאג להחזיר מייד את היתרון לישראל. השחקנים בכחול לבן עמדו בלחץ של דקות הסיום הצמודות עם שלשה של הובר ואחת נוספת של לאומי והיתרון הוא 76:83 לישראל. למרות דקה אחרונה לחוצה בה קלעו הבלגים שתי שלשות הנבחרת החזיקה מעמד, 89:93 בסיום.

שחקני נבחרת העתודה של ישראל. אתר FIBA, אתר רשמי
הנבחרת עמדה במשימה/אתר רשמי, אתר FIBA

קלעו לישראל: דניאל קופרברג 28 (שבעה ריבאונדים ו-12 מ-15 מהקו), צוף בן משה 18 (4 מ-8 לשלוש), או לאומי 17, תמיר בלאט 12 (עשרה אסיסטים), נתנאל ארצי ורועי הובר 8 כ"א, עידו פליישר 2, די ג'יי שארפ ודניאל דנינו שותפו אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully