וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי ג'יי וואט נותח בגבו ועלול להחמיץ את פתיחת העונה

22.7.2016 / 11:24

שחקן ההגנה של 2015 עבר ניתוח שני בחצי שנה, ביוסטון אופטימיים, אך בתקשורת האמריקאית טוענים כי ייתכן שלא יהיה מוכן למחזור הראשון. ריי רייס מציע: תחתימו אותי, ואתרום את כל השכר לצדקה. ג'קסונוויל לא תחתים את גרג הארדי, ג'וש גורדון רוצה לחזור לשחק

ג'יי ג'יי וואט יוסטון טקסאנס פצוע. Austin Gay, AP
כמה זמן הוא יחמיץ? וואט פצוע בפלייאוף האחרון/AP, Austin Gay

עונת ה-NFL מתקרבת בצעדי ענק והלילה (בין חמישי לשישי), קיבלו אוהדי יוסטון טקסאנס ובכלל, כל חובבי הפוטבול, בשורות קצת מדאיגות: ג'יי ג'יי וואט, אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, עבר ניתוח בגבו והוא בספק לפתיחת העונה.

זה היה ניתוח שני בשישה חודשים עבור שחקן ההגנה של העונה שעברה ובעוד הטקסאנס אופטימיים ומקווים שוואט יהיה מוכן למחזור הראשון, הרי שלא בטוח שזה באמת המצב ובכל מקרה, הוא יפספס את כל ההכנה לעונה, זאת לאחר שגם בעונה שעברה הוא לא שיחק במשחקי קדם העונה, כאמצעי זהירות בשל מצבו הפיזי. על פי ESPN, ייתכן כי וואט, שמעולם לא פספס משחק בקריירה שלו, יחמיץ חלק נרחב מפתיחת העונה הסדירה.

* גרג הארדי הגיע לשני ימי אימונים בג'קסונוויל, אולם הג'אגוארס הודיעו כי אין בכוונתם להחתים בשלב זה את האנד ההגנתי הבעייתי. הארדי רשם שישה סאקים במדי דאלאס בעונה שעברה, אך במועדון לא האריכו את חוזהו, בין היתר בשל התנהלותו על המגרש ומחוצה לו.

* ומשחקן בעייתי אחד לאחר. ג'וש גורדון, התופס המושעה של קליבלנד, נפגש עם הבעלים רוג'ר גודל במטרה לנסות ולשכנע אותו להסיר את ההשעייה ולאפשר לו לחזור לליגה. גורדון נכשל פעמים רבות בעבר בבדיקות סמים והסתבך עם החוק, מה שגרם לגודל להשעות אותו לתקופה בלתי מוגבלת.

* עוד אחד שמנסה לחזור לעניינים הוא ריי רייס. הרץ האחורי, שלא שיחק מאז 2014, אז נחשפה הקלטת בה הוא מכה את בת הזוג שלו בלאס וגאס, הודיע שאם קבוצה כלשהי תחתים אותו, הוא יתרום את כל המשכורת שלו לצדקה נגד אלימות.

* התאקל ההתקפי יוג'ין מונרו, שהפך הקיץ לשחקן חופשי, הודיע על פרישה מהליגה אחרי שבע עונות בלבד, מחשש לבריאותו. הוא השחקן ה-12 שפורש בגיל 30 ומטה לאחר ששיחק בליגה, בשל פציעות כאלה ואחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully