וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית ברציפות: ערן זהבי בנבחרת המחזור בליגה הסינית

הישראלי שהוליך את גוואנגז'ו R&F לניצחון יוקרתי בדרבי, ממשיך להלהיב, למרות שהפעם לא זכה בפרס שחקן המחזור: "הוא מזכיר את תומאס מולר, הוא רואה את המשחק ומבין אותו". ביום שבת זהבי וקבוצתו ינסו לרשום ניצחון נוסף

SNTV

ערן זהבי שכיכב באמצע השבוע בדרבי של גוואנגז'ו ובזכות בישול ושער הוליך את R&F לניצחון יוקרתי 1:2, נבחר היום (שישי) לנבחרת המחזור בליגה הסינית בפעם השלישית ברציפות. "זהבי ממשיך לגלות עליונות, וגם הפך לקח את הקבוצה לרמה חדשה".

בניגוד לשני המחזורים הקודמים, החלוץ הישראלי הלוהט לא נבחר לשחקן המחזור, אבל גוואנגז'ו R&F כיכבה כ"קבוצת המחזור" ובהסבר נכתב בין היתר ש"ההשפעה של זהבי הפכה את הקבוצה לתופעה פנומנלית".

עוד בנושא:
ארבלדזה: "זהבי היה הג'ורדן של מכבי תל אביב". סה יישאר כברירת מחדל?
נמנעו מהתייבשות: סיכום הסיבוב של הישראליות באירופה
השואו של טיטי ושוטה: סיכום ה-1:2 של מכבי תל אביב מול קאיראט

ערן זהבי, גוואנגז'ו R&F. טוויטר, צילום מסך
הלהיט של סין. זהבי/צילום מסך, טוויטר

בינתיים הפרשנים ממשיכים להחמיא וב"סינה ספורט" כתבו: "למרות שהם שונים מבחינה פיזית, זהבי מזכיר את תומאס מולר. הישראלי הוא החלק האחרון בפאזל של גוואנגז'ו R&F, שיצאה מהחושך אל האור. יש לו אינטליגנציית משחק גבוהה ורואים את זה בתנועה שלו בלי כדור. הוא רואה את המשחק ומבין אותו".

אגב, התרומה של זהבי לקבוצתו החדשה באה לידי ביטוי במספרים. לא זאת בלבד שהיא עדיין לא הפסידה מאז הגעתו, ב-15 המשחקים של גוואנגז'ו R&F לפני הצטרפות זהבי, הקבוצה בעטה לכייון השער 11.3 פעמים במשחק. מאז שהישראלי הגיע הממוצע עלה ל-18.5 איומים במשחק. אחד מהנהנים העיקריים הוא שחקן הכנף הברזילאי רנאטיניו, וגם אצלו זה מתבטא במספרים. לפני הגעת זהבי הוא בעט לשער 2.1 פעמים במשחק ומאז הגעת זהבי הממוצע עלה ל-4.3 פעמים.

ביום שבת זהבי וקבוצתו ינסו לרשום ניצחון שביעי ברציפות במשחקים רשמיים, כשהם יתארחו אצל ינביאן. בשורות היריבה משחק אקס הפועל תל אביב, ניקולה פטקוביץ' ויש לה זרים נוספים מדרום קוריאה וגמביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully