וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: הרויאלס ביקרו אצל הנשיא, בוסטון טסה קדימה

22.7.2016 / 11:20

האלופה הגיעה להתארח אצל ברק אובמה, שהתלונן על הכינויים המסורבלים של הכוכבים. הרד סוקס טיפסו מחדש לפסגת ה-AL מזרח, סן פרנסיסקו כבר עם חמישה הפסדים רצופים ב-NL מערב

אנשי קנזס סיטי רויאלס עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה. AP
מתנת פרידה לנשיא היוצא. הרויאלס, אובמה והחולצה המסורתית/AP

האולסטאר כבר הרחק מאחורינו וה-MLB מתחילה להתקרב אט אט לישורת האחרונה של העונה הסדירה. הלילה (בין חמישי לשישי), הגיעו שחקני האלופה קנזס סיטי רויאלס לבית הלבן, לביקור המסורתי אצל נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, שיעזוב בקרוב את תפקידו. אובמה התלונן על הכינויים של שחקני הרויאלס ואמר שהם צריכים כינויים "קליטים יותר", אך מעבר לכך, שפע מחמאות ל"אחת הקבוצות השלמות שראינו מזה זמן רב".

ומה קורה בליגה עצמה? ב-AL, בוסטון חזק על הגל ועם תשעה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, כולל 2:13 מוחץ הלילה בבית מול מינסוטה, היא עקפה את בולטימור ומובילה את המזרח בחצי משחק, תוך שהיא מחזיקה במאזן 39:54. האוריולס המצוינים השיגו 1:4 ביאנקי סטדיום הלילה וגם טורונטו צמודה, בפיגור משחק וחצי בלבד מהרד סוקס, אחרי שלושה ניצחונות ברצף. ניו יורק מאחור, בפיגור שבעה משחקים מפסגת הבית.

בבית המרכז, קליבלנד ממשיכה לשלוט ללא עוררין ועומדת על מאזן 38:56, בעוד דטרויט בפיגור שבעה משחקים והרויאלס הרחק מאחור, עם מאזן 47:47 חצוי ובמינוס של תשעה משחקים, כך שהפלייאוף מתרחק מהם. במערב, טקסס עדיין מובילה, אבל נמצאת בנפילה חדה והפסידה שמונה מעשרת האחרונים, כולל שלושה ברציפות, מה שאפשר ליוסטון, שעומדת על מאזן 44:51, לצמצם את הפער לשלושה וחצי משחקים בלבד. נראה שצפוי שם לא מעט אקשן ואפילו האיינג'לס, שרחוקים עדיין 11.5 משחקים מהפסגה, צברו כבר שישה ניצחונות ברצף ועשויים לחזור לתמונה לקראת סיום העונה.

ב-NL, סטיבן שטרסבורג הפסיד הלילה בפעם הראשונה העונה, ב-3:6 של הדודג'רס בוושינגטון. למרות זאת, הנשיונאלס ממשיכים להוביל את המזרח עם מאזן 39:57 וביתרון ארבעה משחקים וחצי על פני מיאמי, שניצחה בשמונה מעשרת משחקיה האחרונים, כולל 3:9 הלילה בפילדלפיה. סגנית האלופה ניו יורק מטס בפיגור שישה משחקים מהקבוצה מהבירה.

בבית המרכז, הקאבס משייטים ועם מאזן 37:57, הם מובילים בביטחה ובשישה משחקים וחצי על פני סנט לואיס, שנמצאת בכושר טוב וניצחה ארבעה משחקים ברציפות, כולל 5:6 על סן דייגו הלילה. פיטסבורג רחוקה שמונה משחקים וחצי מהקאביז. במערב, סן פרנסיסקו חורקת וחמישה הפסדים רצופים שלה אפשרו לדודג'רס למזער נזקים. כרגע, לוס אנג'לס בפיגור ארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully