וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב ואולימפיאקוס נאבקות על אפה אמברוז

אקס מ.ס. אשדוד, ששמו נקשר עם לברקוזן, עשוי לעזוב את סלטיק כאשר סגנית האלופה והקבוצה שתפגוש את הפועל באר שבע מתעניינות. הצעות מצד שתיהן כבר נדחו על ידי הסקוטים, ששינו את דעתם ורוצים למכור את הניגרי. מיכה: "מכל המאמנים שהיו לנו ארבלדזה הכי דומה לסוזה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב בעיקר נשמה לרווחה אמש (חמישי) אחרי הניצחון 1:2 על קאיראט וההעפלה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. קשה היה לראות אמש מישהו בצהוב מתלהב מהיכולת של הקבוצה או מהישג ונראה שאין אחד בקבוצה, כולל המאמן שוטה ארבלדזה, שלא מבין כי עזיבת ערן זהבי ואי השלמת הסגל עדיין פגעו מאוד בקבוצה. "ערן היה כאן מייקל ג'ורדן", אמר המאמן הצהוב לאחר המשחק. "נתנו לו את הכדור והוא כבש. אין לנו מייקל ג'ורדן יותר ונצטרך למצוא פתרונות. אנחנו מרוצים מהדרך בה אורלנדו ועדן עובדים, אבל הכדורגל נותן לנו עוד ועוד הזדמנויות ונראה מה יהיה". ארבלדזה גם התייחס לרכש החדש ואמר: "סקאריונה לא ישחק כנראה בשבוע הבא. הוא שחקן טוב, היה איתי שלוש פעמים. הוא יודע לכבוש ולעשות הגנה ואני שמח עבור המועדון ועבור עצמי שהבאנו אותו. אני מקווה שתהיה לו עונה טובה כאן".

עוד בנושא:
אלברמן הציל את מכבי תל אביב, שגברה 1:2 על קאיראט אלמטי
הכירו את פנדורי, היריבה הבאה של מכבי תל אביב בליגה האירופית
מכבי ת"א הרוויחה זמן, באר שבע ניצלה מהמבוכה: סיכום של הישראליות

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
המטרה: למצוא ג'ורדן חדש. ארבלדזה/ברני ארדוב

"היינו רגילים לשערים של זהבי בדקות האלה", הוסיף הקשר דור מיכה. "היום קיבלנו את אלברמן עם שער מדהים ובסך הכל זה עשה צדק כי באמת הגיע לנו לעלות. אני לא רוצה לייחס את התפקוד של במגרש לעזיבה של ערן, אני מרגיש טוב מתחילת העונה, אני מקבל הרבה קרדיט ומשחק כל משחק וזה נותן לי הרבה ביטחון ואני רוצה להמשיך להתקדם. מכל המאמנים שהיו לנו הוא הכי דומה לפאולו סוזה באופי. הוא נותן לנו, שחקני ההתקפה, יותר חופש בהתקפה וזה משהו שמאוד חשוב לנו והחיבור הוא טוב מאוד".

הקשר קינח בתשובה על טירוף זהבי בסין ואמר: "זה מוזר, אבל אותנו זה בטוח לא מפתיע. כשהוא חתם שם אמרתי לאנשים שהוא יסיים את העונה עם 20 שערים ובינתיים אני בכיוון. כל הכבוד לו, הוא מביא לנו הרבה גאווה".

אחרי ההחתמה של אוסקר סקאריונה, במכבי תל אביב עדיין מחפשים חיזוק נוסף להתקפה. עתידם של עדן בסט ואורלנדו סה, למרות המחמאות משוטה ארבלדזה, עדיין לא ברור. נראה כי השניים לא ממש בתכניות המקצעיות של המועדון, אך אם לא יימצא חלוץ ברמה מספקת, נראה כי לפחות אחד מהם יישאר עד סוף העונה כשהסיכויים של הפורטוגלי גבוהים יותר להישאר בצהוב. סגנית האלופה עדיין לא החתימה זר שישי ויכול להיות שאם הקבוצה תעפיל לשלב הבתים בליגה האירופית מיטש גולדהאר יהיה מוכן להשקיע סכומים גבוהים בהבאת חלוץ. לצד כל אלה עדיין השאלה אם ג'ורדי קרויף יעזוב או יישאר מרחפת מעל המועדון וגם העובדה שארבלדזה היה האחראי העיקרי על הבאתו של סקאריונה מוסיפה סימני שאלה רבים. כרגע קרויף עדיין מעורב במשאים ומתנים, אך גורמים הקשורים למועדון טוענים כי ימיו במועדון ספורים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוסקר סקאריונה שחקן מכבי תל אביב עם שוטה ארבלדזה, ג'ורדי קרויף. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מה החלק של ג'ורדי? קרויף וארבלדזה עם סקאריונה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בגזרת הרכש, בתקשורת האנגלית מדווחים היום כי הצהובים ואולימפאקוס נאבקים על שירותיו של אפה אמברוז. הבלם הניגרי בן ה-27 של סלטיק נקשר בשבועות האחרונים עם מעבר לבאייר לברקוזן, אך ההופעה המביכה שלו לינקולן מגיבלרטר עשויה לסלול את דרכו מחוץ לסגל של ברנדן רוג'רס, שמחפש 'אפשרויות חדשות עבור הסגל', כך טוענים גם בתקשורת הסקוטית.

בממלכה דיווחו כי מכבי תל אביב והאלופה היוונית שיגרו הצעות לרכישתו של אמברוז בתקופה האחרונה, אך נדחו. כעת הוא עשוי לשוב לישראל כאשר בסלטיק מוכנים לשמוע הצעות לגביו כחלק מהרצון של רוג'רס לרענן את הסגל. כזכור, אמברוז הגיע למועדון ספורט אשדוד ב-2010 ושיחק במדיה שתי עונות עד שחתם בסלטיק, בה רשם 113 הופעות וכבש חמישה שערים, לניגרי יש 51 הופעות בנבחרת הבוגרת.

זבייזדאן מיסימוביץ' שחקן נבחרת בוסניה מול אפה אמברוז שחקן נבחרת ניגריה. GettyImages
ישוב לישראל? אמברוז במדי ניגריה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully