וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיה דורטמונד הודיעה על רכישתו של אנדרה שורלה מוולפסבורג

יממה לאחר צירופו של גצה, רכשה סגנית אלופת גרמניה גם את קשר וולפסבורג בסכום שמוערך בכ-30 מיליון יורו. שורלה הפך לרכש השמיני של הקבוצה הקיץ ולשחקן הגרמני ששולם עליו הכי הרבה כסף

מרקו רויס שחקן נבחרת גרמניה (ימין) עם אנדרה שורלה, מריו גצה. GettyImages
גצה, רויס ושורלה ישתפו פעולה בקרוב/GettyImages

הסגל של בורוסיה דורטמונד מתחיל להיסגר סופית. אחרי שהודיעה אתמול (חמישי) על רכישתו של מריו גצה מבאיירן מינכן, צירפה היום גם את אנדרה שורלה מוולפסבורג תמורת סכום שנע בסביבות 30 מיליון יורו, והוא חתם לחמש שנים. קשר הזאבים ונבחרת גרמניה בן ה-25 עובר לתחנה החמישית בקריירה שלו בגיל צעיר יחסית והפך לשחקן הגרמני היקר בהיסטוריה עם סכום העברות מצטבר של 92.5 מיליון יורו ששולמו עליו בארבע העברות. בכך הוא עבר את מסוט אוזיל, עליו שולמו 70 מיליון.

שורלה מתאחד עם תומאס טוכל שהעלה אותו מהנוער לבוגרים במיינץ בעונה הראשונה של הקבוצה בבונדסליגה ב-2009. שורלה שיחק תחתיו שתי עונות מוצלחות מאוד בבונדסליגה שאחריהן עבר לבאייר לברקוזן. גם בלברקוזן שורלה רשם שתי עונות מוצלחות ולכן נרכש על ידי צ'לסי. אחרי עונה וחצי לא טובה במיוחד בסטמפורד ברידג', נרכש שורלה על ידי וולפסבורג בחלון ההעברות של ינואר 2015. עכשיו, אחרי עונה וחצי תחת דיטר הקינג עובר שורלה לבורוסיה דורטמונד. הוא זכה באליפות עם צ'לסי ובגביע עם וולפסבורג. אגב, "שו" היה זה שבישל למריו גצה את שער הניצחון בגמר גביע העולם ב-2014, שסידר לגרמניה 0:1 מול ארגנטינה וזכייה בתואר. לשורלה יש 55 הופעות במדי נבחרת גרמניה ו-20 שערים.

עוד בנושא

דורטמונד רכשה את מריו גצה מבאיירן מינכן, יחתום לארבע שנים
דיווח: סוכמה העברתו של אנדרה שורלה לדורטמונד
אלן חלילוביץ' עבר רשמית להמבורג: "הגעתי למועדון גדול"

שחקן נבחרת גרמניה אנדרה שורלה באימון בפארק דה פרינס, יורו 2016. רויטרס
"סגל מרגש". שורלה/רויטרס

שורלה הפך לרכש השמיני של BVB הקיץ אחרי סבסטיאן רודה, רפאל גריירו, מריו גצה, אמרה מור, אוסמן דמבלה, מארק בארטרה ומיקל מרינו. לאחר החתימה אמר: "דורטמונד הוא אחד המועדונים המובילים ביבשת, עם סגל מרגש ואני שמח להצטרף למועדון כזה. אני רוצה לשכנע את האוהדים והקהל שהאמון של דורטמונד בי היה מוצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully