וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי ידין חתם לשלוש שנים, הפועל תל אביב הביסה 1:4 את פוגון

הקשר יצטרף למחנה האימונים: "לא היה לי ספק שאשאר, זה הבית היחידי שלי". חן עזרא בישל לשגיב יחזקאל מול המחליפים של הפולנים, אנס מחאמיד כיכב עם צמד ובישול לישראל זגורי

- מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, עם אביחי ידין. ברני ארדוב
ממשיכים יחד. אביחי ידין עם אלי גוטמן/ברני ארדוב

אביחי ידין חתם הערב (חמישי) באופן רשמי לשלוש שנים בהפועל תל אביב ויצטרף מחר לחבריו במחנה האימונים בפולין. ידין חזר לקבוצה כמושאל בחודש ינואר אחרי תקופה במכבי חיפה, הפך מחדש לבורג משמעותי אצל אלי גוטמן ואמר לאחר חתימתו: "לא היה לי ספק שאשאר בהפועל, זה הבית היחידי שלי ועשיתי הכול כדי שאשאר פה. אני מאושר להצטרף לחברים, נעבוד קשה כדי שנפתח את העונה בצורה מוצלחת ונגרום גאווה לכל האוהדים האדומים".

הפועל תל אביב קיימה הערב משחק הכנה ראשון במסגרת מחנה האימונים שלה בפולין, כשהביסה 1:4 את פוגון שצ'צ'ין, אותה מאמן קשר האדומים בעבר, קז'ימיש מוסקאל. הפולנים עלו בהרכב משני לחלוטין שכן מחר הם פותחים עונה בליגה מול קורונה קיילצה, אבל זה לא מנע מהאדומים סיפתח מוצלח.

גוטמן הציג בהרכב שלו את הזרים החדשים מרקו סימיץ' וניקולאס גורובסוב וכן את חן עזרא שהגיע ממכבי חיפה ובישל לשגיב יחזקאל כבר אחרי תשע דקות. בהפסקה ערך גוטמן כמה חילופים, והצעיר אנס מחאמיד עלה מהספסל והבקיע צמד בדקות 50 ו-66, לפני שבישל לישראל זגורי בדקה ה-68. הפולנים רק צימקו בדקה ה-76.

הרכב הפועל תל אביב: אריאל הרוש, עופר ורטה, אדי גוטליב, מרקו סימיץ', שמואל שיימן, ניר לקס, ניקולאס גורובסוב, נמניה ניקוליץ', חן עזרא, שגיב יחזקאל, ארון שוינפלד.

שחקני הפועל תל אביב. תומר שחם, ספק 500
שחקני הפועל תל אביב לפני המשחק/ספק 500, תומר שחם
מאמן פוגון קז'ימיש מוסקאל. תומר שחם, ספק 500
קז'ימיש מוסקאל/ספק 500, תומר שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully