וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'יניו ויינאלדום חתם בליברפול לחמש שנים: "חלום שמתגשם"

הקשר ההולנדי, שהיה אחד השחקנים הבולטים בשורות ניוקאסל אשתקד, יהיה הרכש השישי של קלופ: "מאושר שהשגנו אותו, הוא יכול להיות נהדר עבורנו". המגפייז יקבלו 25 מיליון ליש"ט עבורו

ג'ורג'יניו ויינאלדום, שחקן ניוקאסל. GettyImages
משתדרג. ויינאלדום/GettyImages

אחד משחקניה המצטיינים של ניוקאסל בעונה החולפת, ההולנדי ג'ורג'יניו ויינאלדום (25), חתם על חוזה בליברפול לחמש שנים. המגפייז, שירדו בסיום העונה לצ'מפיונשיפ, יקבלו תמורתו 25 מיליון ליש"ט. "אני נרגש מאוד כי ליברפול זה מועדון גדול עם היסטוריה נפלאה ותמיד חלמתי לשחק כאן", אמר הקשר ההולנדי. "קלופ נראה כמו אדם נהדר. תמיד נהניתי לראות אותו, את התשוקה כלו כמאמן, איך הוא נהנה מהמשחק".

ההולנדי המוכשר יהיה הרכש השישי של יורגן קלופ, אחרי אלכס מאנינגר שחתם מוקדם יותר היום, סאדיו מאנה, לוריס קאריוס, רגנאר קלבאן וג'ואל מאטיפ.

קלופ אמר על ההחתמה: "אני מאושר שהשגנו אותו, הוא יכול להיות שחקן נהדר עבורנו. כבר היו לו כמה רגעים גדולים בקריירה, אבל הוא יכול לתת הרבה יותר. הוא יכול לשחק במספר עמדות ושחקנים שעוברים דרך המערכת הולנדית בדרך כלל מחזיקים בהבנה טקטית וביכולת מגוונת. זה מאוד חשוב. אני כבר לא יכול לחכות שהוא יתחיל להתאמן, ושהאוהדים שלנו יראו אותו עם חולצת ליברפול".

ויינאלדום הגיע לאנגליה בתחילת העונה שעברה, אז שילמה ניוקאסל 14.5 מיליון ליש"ט לפ.ס.וו איינדהובן עבור שירותיו. הוא רשם 38 הופעות בפרמיירליג בעונה שעברה (36 בהרכב) וכבש 11 שערים, כולל רביעייה מדהימה לרשת של נוריץ' ב-2:6 הגדול בתחילת העונה.

לפני כן שיחק ויינאלדום בהולנד - הן באיינדהובן והן בפיינורד. כמו כן הוא רשם 30 הופעות בנבחרת הבוגרת של הולנד, אליהן הוסיף גם שישה שערים.

עוד בנושא:

עכשיו זה רשמי: סם אלרדייס מונה למאמנה החדש של נבחרת אנגליה
טורניר הכנה בסין: 1:4 מרשים לדורטמונד על מנצ'סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully