וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ארטיום פרחוסקי עשוי להצטרף, דונטה סמית' מועמד

21.7.2016 / 12:40

הצהובים מאמינים כי יוכלו לצרף אקס הפועל ירושלים (2.11, 28), שלא ימשיך בקאזאן, תמורת 600 אלף דולר ושוקלים להחתימו במקביל למו"מ עם תייס. בהנהלה בוחנים את מועמדותו של סמית'

one

בווידאו: המפגש האחרון של דונטה סמית' מול מכבי תל אביב

ארטיום פרחוסקי מועמד למכבי תל אביב. הצהובים מעוניינים באקס הפועל ירושלים, ששיחק בקאזאן בעונה החולפת ולא אמור להמשיך בה בעונה הבאה. הצהובים מאמינים כי בניגוד לדניאל תייס, שחתום בבאמברג ועלויותיו עשויות להיות גבוהות, פרחוסקי יוכל לחתום בסכום של כ-600 אלף דולר. במקביל מתנהל מו"מ עם תייס.

פרחוסקי (2.11, 28) חתם בקיץ 2015 בקאזאן לעונה עם אופציה לעונה נוספת, אך הרוסים החליטו שלא לממש את אותה והוא לא ישחק במדיה בעונה הקרובה. בעונה החולפת הוא העמיד ממוצעים של 7.8 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בליגה המזרח אירופית ו-11.3 נקודות ו-5.6 ריבאונדים ביורוקאפ. פרחוסקי זכור כמובן כמי ששיחק בהפועל ירושלים בעונת 2013/14 והעמיד ממוצעים של 16.8 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק בליגת העל.

עוד בנושא:
דיווח: הסנטר הגרמני דניאל תייס קרוב לחתימה במכבי תל אביב
בדרך לישראל? ג'ורדן קרופורד צייץ בטוויטר: "מכבי ת"א או ברצלונה?"
מכבי ת"א, שימי לב: רשימת השחקנים שיכולים להחליף את קווינסי מילר

שחקן ניז'ני נובגורוד ארט פרחוסקי. GettyImages
יחזור לישראל? פרחוסקי/GettyImages

גם דונטה סמית' הפך למועמד בימים האחרונים, לאחר היוודע חומרת הפציעה של קווינסי מילר.

בארבע שנותיו בישראל סמית' (2.01, 32) השיג כמעט הכל והפך ליריב מושבע של הצהובים. הוא הצעיד את מכבי חיפה לאליפות בעונת 2012/13 ובעונה שלאחר מכן הוביל אותה לגמר הפלייאוף, שם הפסידה למכבי תל אביב את האליפות על חודו של סל. בקיץ 2014 הוא עזב את הירוקים יחד עם המאמן דני פרנקו וחתם לשלוש שנים בהפועל ירושלים. בעונתו הראשונה בבירה הוא זכה שוב באליפות והפך לשחקן הזר הראשון בתולדות הכדורסל הישראלי שזוכה בשתי אליפויות מחוץ למכבי תל אביב. בעונה החולפת הוא קלע 12 נקודות, הוריד 5.6 ריבאונדים, חטף 1.8 פעמים וחילק 4.5 אסיסטים בממוצע למשחק בעונה הסדירה, ועלה ל-18.1 נקודות, 7.1 ריבאונדים, 2.6 חטיפות ו-4.6 אסיסטים בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully