וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "לא אכפת לי מי כובש, אכפת לי שניצחנו"

הכוכב שכבש ובישל ב-1:2 של גוואנגז'ו R&F על גוואנגז'ו אברגרנד בדרבי מצטנע: "שמח שכבשתי, אך זה פחות חשוב. הייתה אווירה מדהימה". בסין מדווחים שזהבי עשוי לעבור, מאמנו: "הוא הנשק שלנו, מקווה שהוא לא יעזוב בקרוב. הוא מזכיר לי את שחקני ברצלונה"

SNTV

גוואנגז'ו R&F לא ניצחה את גוואנגז'ו אברגרנד בדרבי של העיר מאז 2014. במגרשה הביתי היא עשתה זאת בפעם האחרונה ב-2012. ואז, ביוני האחרון, חתם בקבוצה ערן זהבי, והשאר היסטוריה. היום (רביעי) דאג הקשר לניצחון 1:2 של קבוצתו בדרבי, והגדיל עוד יותר את הסערה סביבו בסין, אחרי שהעלה את מאזן השערים שלו לשבעה בחמישה משחקים שלו בלבד מאז שהגיע.

גם הפעם התמוגגו בתקשורת המקומית מיכולתו של הקשר, ששוב ושוב מוכיח את יכולתו על כר הדשא. "נסו לחשוב מה היה קורה אם זהבי היה פותח את העונה עם גוואנגז'ו R&F", נכתב באחד האתרים הגדולים במדינה. "הוא שוב היה המצטיין, הבישול שלו - תאווה לעיניים". "שבעה שערים בחמישה משחקים. היכולת של זהבי מדברת בעד עצמה", הוסיפו באתר מתחרה, שם כינו את השחקן "סופר זהבי".

"אני מרגיש נהדר", אמר זהבי בסיום המשחק. "שיחקנו מול יריבה חזקה ואני שמח שיצאנו כשידנו על העליונה. הראינו המון אופי ונלחמנו עד לרגע האחרון. לא אכפת לי מי כובש, אכפת לי שניצחנו. האווירה הייתה מדהימה, כל כך הרבה אוהדים שרו ועודדו. זה נהדר. אני כן שמח שכבשתי בדרבי כל כך חשוב. נחגוג את הניצחון, וכבר מחר נחזור לקרקע".

בסיום המשחק, נשאל מאמנו של זהבי, דרגאן סטויקוביץ', על האפשרות שהחלוץ המצטיין יעזוב את קבוצתו, לאחר שבסין דיווחו בימים האחרונים שאם ימשיך כך, אחת מקבוצות הפאר במדינה עשויה לשלם סכום עתק בחלון ההעברות של ינואר כדי לצרפו: "אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד. אני מקווה שהוא יישאר אתינו כמה שיותר".

סטויקוביץ' המשיך לדבר על זהבי: "הוא היה מצוין, אבל לא רק הוא - כל הקבוצה שיחקה טוב מאוד, אבל כן, זהבי הוא הנשק שלנו. הוא מזכיר בסגנון שלו את שחקני ברצלונה. הבישול שלו היה פשוט מושלם. בכלל, כיף לראות שהוא לא רק כובש, אלא גם מבשל. אני מאוד אוהב את צורת המשחק שלו, הוא משחק בצורה חכמה ונכונה. אם האוהדים חושבים שהוא מלך, הם כנראה יודעים מה שהם אומרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully