וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: החלוץ איציק כהן חתם בהפועל קטמון

אחרי עונה מאכזבת במהלכה שיחק בבית"ר ירושלים ומכבי נתניה, החלוץ חזר לבירה ויחזק את ההתקפה של הקטמונים בליגה הלאומית: "מקווה ומצפה להיות חלק משמעותי מהמועדון המדהים הזה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיזוק חדש לקטמון. איציק כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל קטמון ירושלים הודיעה היום (רביעי) על צירופו של החלוץ איציק כהן, שירד ליגה עם מכבי נתניה בסיום העונה החולפת. כהן בן ה-26, בוגר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, חוזר לליגה הלאומית אחרי שכבש בה 21 שערים (בהפועל ירושלים) בעונת 2012/13. הוא יחזק את החוד של פרדי דוד, אחרי שקטמון נפרדה מרז שטיין (הפועל ראשון לציון) ומתיאס מרטין (מכבי אחי נצרת).

כהן, שבאמצע העונה שעברה עזב את בית"ר ירושלים ושיחק כמושאל במכבי נתניה, במדיה לא הצליח לכבוש שערי ליגה, חוזר למעשה לטדי בקבוצה שלישית. לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אני שמח וגאה להצטרף להפועל קטמון ירושלים. המועדון בעיצומו של תהליך התפתחות ותנופה, ואני מקווה ומצפה להיות חלק משמעותי מהמועדון המדהים הזה".

המנהל המקצועי שי אהרון אמר: "אנו שמחים לצרף את איציק כהן. לאורך התקופה האחרונה בלט הרצון הגדול שלו להגיע למועדון שלנו. אנו משוכנעים שיקבל את התמיכה הגדולה של קהילת קטמון כדי לצעוד איתנו להצלחות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully