וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ליניקר הציג את גביע האליפות, לסטר ניצחה 1:2 את אוקספורד

אלופת אנגליה עשתה כבוד לשחקן העבר, גריי ושלאפ כבשו, מוסא ערך בכורה. עוד בהכנה: שאלקה הביסה קבוצת חובבים 0:13, ווסטהאם ספגה פעמיים בדקות האחרונות וסיימה ב-2:2, שער לפלקאו

שחקן העבר גארי ליניקר מציג את גביע האליפות של לסטר סיטי. GettyImages
גארי ליניקר עם התואר/GettyImages

לסטר סיטי, אלופת אנגליה הגאה, החלה הערב (שלישי) את ההכנות שלה לעונה החדשה עם ניצחון ביתי 1:2 על אוקספורד. שחקן העבר גארי ליניקר התכבד בהצגת גביע האליפות לקצת פחות מ-10,000 הצופים באצטדיון קסאם, מגרשה הביתי של אוקספורד, כשבהרכב פתח ריאד מחרז, המועמד ללכת בעקבות אנגולו קאנטה ולעזוב את השועלים.

במשחק עצמו, כריס מגוויר הפתיע את קספר שמייכל בכדור חופשי בדקה ה-14 והעלה את הקבוצה מהליגה השלישית ליתרון, אבל דמראי גריי ירה לקורה ופנימה בדקה ה-28 והשווה. ג'פרי שלאפ המחליף הכריע את המשחק בדקה ה-69 עבור לסטר, שהציגה בהופעת בכורה את הרכש אחמד מוסא.

ריאד מחרז שחקן לסטר סיטי. GettyImages
בינתיים הוא עוד כאן. ריאד מחרז/GettyImages

ווסטהאם פתחה את מסע המשחקים שלה באוסטריה עם 2:2 מול סלובצקו הצ'כית, אחרי ששמטה יתרון בן שני שערים. הקפטן מארק נובל נגח את הפטישים ליתרון ואשלי פלטשר הצעיר שהגיע ממנצ'סטר יונייטד כבש גם הוא בנגיחה אחרי שבע דקות בלבד על המגרש, אבל החבורה של סלבן ביליץ' ספגה פעמיים בחמש הדקות האחרונות. סופיאן פגולי הרשים בבכורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אשלי פלטשר שחקן ווסטהאם חוגג (מימין). רויטרס
שבע דקות הספיקו. אשלי פלטשר, מימין, חוגג עם החברים בווסטהאם/רויטרס

שאלקה התעללה בקבוצת החובבים ואנה-אייקל במשחק ידידות שהסתיים בתוצאה 0:13. הקבוצה הציגה את המאמן החדש מרקוס ויינצירל ואת שחקני הרכש, ביניהם בריל אמבולו שהבקיע צמד. גם פרנקו די סנטו, סידני סם וברנרד טקפטיי כבשו צמדים, קלאס יאן הונטלאר חגג שלושער.

ברל אמבולו שחקן שאלקה חותם למעריצים. GettyImages
חתם וכבש. בריל אמבולו/GettyImages

רדאמל פלקאו כבש שער חמישי בתקופת ההכנה שלו במדי מונאקו, אליה חזר אחרי שתי עונות כושלות בצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד. הפעם החלוץ הקולומביאני שיחק 45 דקות ונגח לרשת במשחק הידידות מול זניט סנט פטרסבורג, אבל הרוסים הפכו את התוצאה וניצחו בסופו של דבר 1:3.

משחקים נוספים:

באזל - וולפסבורג 3:3
אוניון ברלין - ווטפורד 3:1
מידלסברו - בטיס 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully