וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמביאסו ופורטוניס מחכים: אולימפיאקוס, היריבה הבאה של הפועל באר שבע

אחרי שצלחה את מבחן שריף, האלופה תצא בשבוע הבא ליוון, למשימה כמעט בלתי אפשרית בסיבוב המוקדמות השלישי. המאמן החדש, הכוכבים המרשימים וההיסטוריה הבעייתית מול הישראליות. הכירו את היריבה

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שיחק כבר נגד אולימפיאקוס, במדי מכבי תל אביב. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

הפועל באר שבע צלחה הערב (שלישי) את המבחן האירופי הראשון שלה לעונה זו, אבל בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות כבר מצפה לה משוכה קשה הרבה יותר, אולי אפילו בלתי עבירה. אלופת ישראל תצא בשבוע הבא (רביעי) לפיראוס, שם תפגוש את אולימפיאקוס, אלופת יוון בשש השנים האחרונות ומי שהגיעה לשלב הבתים בכל עונה מאז 2011/12. הגומלין ייערך שישה ימים לאחר מכן, בשלישי, בטרנר.

אם באר שבע תצליח לעבור את אולימפיאקוס, היא תעפיל לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות ותבטיח לפחות את הכרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית. אם תפסיד ליוונים, האלופה הישראלית תיפול לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע עלתה אחרי 0:0 עם שריף טירספול

ברק בכר לאחר המשחק: "היה קשה מאוד, מרוצה מהאופי"

קוסטאס פורטוניס קשר אולימפיאקוס. GettyImages
הלהיט היווני. קוסטאס פורטוניס/GettyImages

הכירו את אולימפיאקוס

האצטדיון: אצטדיון קראיסקאקיס הממוקם בפיראוס נחשב לאחד הביתיים באירופה, ובו כ-33 אלף מקומות ישיבה. הוא אמנם ישן מאוד (הוקם כבר ב-1895), אך מאז עבר מספר שיפוצים נרחבים.

בליגה: אולימפיאקוס שולטת בליגה היוונית בשנים האחרונות ללא עוררין. היא זכתה בשש האליפויות האחרונות במדינה כשבעונות 2011/12, 2012/13 ו-2014/15 גם השלימה זכייה בדאבל.

באירופה: אלופת יוון הינה חברה קבועה במפעלים האירופים, ובעיקר בליגת האלופות. מאז עונת 2011/12, העפילה אולימפיאקוס באופן רציף לשלב הבתים של ליגת האלופות, שם סיימה פעם אחת במקום השני והעפילה לשלב שמינית הגמר (הפסידה למנצ'סטר יונייטד).

המאזן מול הישראליות: אולימפיאקוס ניצחה רק משחק אחד מתוך ארבעה מול הקבוצות הישראליות, אבל גם זה הסתיים בסופו של דבר בהדחה מול מכבי תל אביב (1:2 ליוונים בבית, 0:1 לצהובים בגומלין משער של רוברטו קולאוטי, מאור בוזגלו שיחק אז בשורות מכבי) במוקדמות הליגה האירופית ב-2010. לפני כן, בעונת 2002/03, היוונים נכנעו לשלושער של אייגבני יעקובו והובסו 3:0 מול מכבי חיפה בקפריסין בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשהמשחק ביוון הסתיים ב-3:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קשר אולימפיאקוס אסטבן קמביאסו. GettyImages
האריך חוזה בשבוע שעבר. אסטבן קמביאסו/GettyImages

המאמן: ויקטור סאנצ'ס הספרדי בן ה-40 החליף בתפקיד את מרקו סילבה שעזב את הקבוצה בסיום העונה החולפת. ויקטור, ששיחק בעבר כקשר בריאל מדריד וכן במדי היריבה הגדולה, פנאתינייקוס, אימן בעונה שעברה את דפורטיבו לה קורוניה.

הכוכב: הקשר בן ה-23, קוסטאס פורטוניס, שכבש 18 שערי ליגה בעונה החולפת (23 הופעות בהרכב). לפורטוניס בעיטה מצוינת בשתי הרגליים, והוא מרבה לכבוש שערים על ידי הצטרפות מהגל השני. בעבר שיחק בקייזרסלאוטרן ובאסטרס טריפוליס, כשבנבחרת היוונית הוא הספיק לרשום 19 הופעות.

שחקנים בולטים נוספים: הקשר הארגנטינאי הוותיק אסטבן קמביאסו שהאריך חוזה בשבוע שעבר, בן ארצו צ'ורי דומינגס (כרגע פצוע), החלוץ הניגרי אידייה בראון (בעבר גם בווסט ברומיץ'), פאיטים קסאמי השוויצרי, הבלם המרוקאי מנואל דה קוסטה וג'ימי דורמאז השבדי.

רכש: בחלון ההעברות הנוכחי הספיקה אולימפיאקוס להחתים בין היתר את השוער האיטלקי ניקולה ליאלי (מושאל מיובנטוס), המגן איבן דה לה בייה מריאל סוסיאדד, דיוגו פיגייראס מסביליה וגם מרקו שצ'פוביץ' שחזר מהשאלה במוסקרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully