וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "כמובן שאני אוהב את פוגבה, הרעיון הוא תמיד להשתפר"

מאמן ריאל מדריד קיים מסיבת עיתונאים לקראת משחקי הידידות בארה"ב והתייחס לפעילות הקבוצה בחלון ההעברות: "יש הרבה שחקנים טובים, הסגל שלנו חזק". רונאלדו יחמיץ את פתיחת העונה

זינדין זידאן ערך הערב (שני) את מסיבת העיתונאים הראשונה של ריאל מדריד בטרום העונה, לקראת השתתפותה של הקבוצה בטורניר הידידות "גביע האלופות" שיחל בעוד חמישה ימים בארצות הברית, שם תפגוש את פריס סן ז'רמן, צ'לסי ובאיירן מינכן. הבלאנקוס הגיעו אמש למונטריאול שם הם מתכוננים לטורניר ולעונה הקרבה ובאה.

כצפוי, רבות מהשאלות שהופנו לעברו של הצרפתי היו קשורות לפעילותה של הקבוצה בחלון ההעברות, כאשר השמות אלברו מוראטה, פול פוגבה וחאמס רודריגס נזרקו מספר פעמים לחלל האוויר.

"מוראטה הוא חלק מהסגל", השיב זידאן באשר לחלוץ שהוחזר במהלך הקיץ מיובנטוס, "אני מאוד שמח שהוא איתנו, הוא חשוב. סגל גדול גורם מספר בעיות אבל זה חלק מהעניין בלהיות מאמן ריאל. יש לנו הרבה שחקנים צעירים שיוצאים החוצה לצבור ניסיון. חוץ ממוראטה, גם דני קרבחאל ולוקאס ואסקס עשו את זה"

"בקשר לחסה, הוא לא שיחק הרבה בעונה שעברה. כמאמן אני אוהד אותו ורוצה שהוא יישאר אך כרגע זה בלתי אפשרי לצפות מה יקרה".

עוד בנושא

סגן נשיא ברצלונה: "לואיס אנריקה הוא האופציה הראשונה, השנייה והשלישית"
אומטיטי נפרד מאוהדי ליון: "עזבתי להגשים את החלום, חלום נוסף יהיה לחזור לכאן"

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. GettyImages
יפגוש את פ.ס.ז', צ'לסי ובאיירן. זידאן/GettyImages

"חאמס הוא שחקן נוסף בסגל", הגיב זידאן לשמועות על עזיבתו הצפויה של הקולומביאני, "הוא יחזור יחד עם סרחיו ראמוס ב-23 לחודש והוא חשוב לנו. הוא לא שיחק כל כך הרבה כי קשה לשחק עם כולם. אני חייב להעלות את ההרכב התחרותי ביותר שאני יכול ואעשה זאת שוב העונה, זו האחריות שלי".

על פוגבה, שעל פי הדיווחים ריאל נאבקת על החתמתו מול מנצ'סטר יונייטד: "הרעיון הוא תמיד להשתפר. האם אני אוהב את פוגבה? כן, כמובן, אבל יש הרבה שחקנים טובים. יש לנו סגל גדול וחזק ושלושה משחקים שמתקרבים, זה הפוקוס שלנו כרגע".

מי שלא נמצא עם הקבוצה הוא כריסטיאנו רונאלדו. אלוף אירופה הטרי עם נבחרת פורטוגל שנפצע בגמר יורו 2016 עדיין לא כשיר, ועל פי דיווחים בספרד הוא צפוי לחזור מחופשתו ולהצטרף לקבוצה ב-10 באוגוסט, כאשר לאחר מכן יידרש חודש נוסף עד שיחזור לכשירות מלאה. משמעות הדבר היא כי רונאלדו יחמיץ את שני משחקי הליגה הראשונים של ריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully