וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: בליגה הלאומית ידונו בנושא הגבלת תקציב

17.7.2016 / 15:24

במנהלת הליגה השנייה ידונו באפשרות להגבלות בשל פערים גדולים בין קבוצות הצמרת לאחרות, כאשר בנוסף ידונו בהגדלת מספר הזרים בליגה משניים לשלושה

משה קליסקי. קובי אליהו
הכדורסלן הישראלי ייפגע? משה קליסקי/קובי אליהו

עירוני נס ציונה מסתמנת כאחת הקבוצות החזקות ביותר שנבנו בשנים האחרונות בליגה הלאומית בכדורסל, כשהכתומים שירדו מליגת העל מסמנים את החזרה לליגה הראשונה בתור המטרה המרכזית לקראת העונה הקרובה. ההתחמשות של נס ציונה בשחקנים דוגמת טל דן, גיל אמיתי, אלעד הופמן, עמית בן דוד ורביב פיטשון גרמה לתסכול במספר קבוצות שינסו לפעול נגד המהלך הזה.

היום (ראשון) הודיע יו"ר הליגה הלאומית, משה קליסקי, כי בישיבת מנהלת הליגה הלאומית ביום חמישי הקרוב, יעלו לדיון שני נושאים עיקריים שמטרתם להגביל את התחרותיות בליגה - הראשון הוא הגדלת מספר הזרים משניים לשלושה, כשרק שניים יוכלו לדרוך על הפרקט באותו זמן, בעוד השני מתייחס לבקשה שתבחן את נושא הגבלת התקציב מקסימום בליגה.

גורמים באיגוד הכדורסל, שיודעים על רצון הקבוצות להגדיל את מספר הזרים, אמרו בימים האחרונים כי הסיכוי שהנושא יעבור את הנהלת איגוד הכדורסל הוא מזערי, שכן הליגה הלאומית מוגדרת כליגה שמקדמת את השחקנים הישראלים. כמו כן, ההערכות הן שנושא הגבלת התקציב לא נראה מציאותי. "נס ציונה, שהנושא מכוון ככל הנראה אליה, נמצאת בתהליכים של בניית הסגל ושחקנים כבר הוחתמו, מה מצפים שהם ישחררו שחקנים פתאום?", אמר גורם בהנהלת האיגוד, "אם הם רוצים לעשות שינויים אחרי שקבוצות החלו להתכונן, זה יהיה תקף רק לעונה שלאחר מכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully