וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנבחרות עתודה: ישראל גברה 66:86 על צרפת

הבחורים של דן שמיר המשיכו את המומנטום אחרי הניצחון על פינלנד עם תצוגת תכלית על חשבון הטריקולור, בדרך למאזן מושלם בטורניר. שמיר חגג: "מאוד שמח ששיחקנו כמו ששיחקנו"

שחקן הנבחרת העתודה של ישראל דניאל דנינו. אתר פיב"א, אתר רשמי
הגיעו כאנדרדוג. ישראל דנינו/אתר רשמי, אתר פיב"א

נבחרת העתודה של ישראל לוהטת. היום (ראשון) רשמו הבחורים של דן שמיר ניצחון שני ברציפות בטורניר אליפות אירופה לנבחרות עתודה עם 66:86 על נבחרת צרפת. עוד לפני פתיחת המשחק, עמדו השחקנים דקת דומיה לזכרם של ההרוגים בפיגוע בניס כאשר שמיר המשיך עם החמישייה שחגגה על חשבון פינלנד. הטריקולור פתחו טוב, אך היכולת הנהדרת של תמיר בלאט ודניאל קופרברג הייתה פשוט גדולה על הצרפתים, שרשמו הפסד שני ברציפות. ישראל הייתה יציבה עם יכולת נהדרת בדרך לשלב הבא כאשר היא תמתין לנבחרת אותה תפגוש מהבית המקביל. ביום שלישי ישראל תתמודד מול ספרד.

דן שמיר אמר בסיום: "לא ציפינו לכזה משחק, אבל אנחנו נבחרת צנועה באופייה. הם באו לא טוב בגלל הדינמיקה של הטורניר ונפצע להם שחקן חשוב בחימום. הם לא העניין שלי ומאוד שמח ששיחקנו כמו ששיחקנו. זה עדיין טורניר ארוך, אבל אני שמח על הניצחון והדרך. בעבודה באיגוד מנסים לשחק הכי נכון לגיל הזה והיום הייתה חלוקת אחריות טובה והרבה שחקנים עשו דברים יפים. שמח בשביל השחקנים שזה מצליח להם. מצפה לנו משחק מאוד קשה ביום שלישי נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה. יש לנו נבחרת כיפית ואמרתי לפני שנסענו שיש לנו נבחרת עם אופי טוב. כשעושים את העבודה כמו שהשחקנים עובדים יש סיכוי שזה יקרה נכון ואני מקווה שימשיך ככה".

קלעו לישראל: דניאל קופרברג 21 נקודות ושמונה ריבאונדים, רועי הובר 12, תמיר בלאט (שבעה ריבאונדים ושישה אסיסטים), צוף בן משה ודניאל דנינו 11 נקודות כ"א, אור לאומי 10, די ג'יי שארפ 5, עידו פליישר 3, נתנאל ארצי 2.

שחקן נבחרת העתודה של ישראל תמיר בלאט. FIBA, אתר רשמי
יכולת נהדרת. בלאט/אתר רשמי, FIBA

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק בפינלנד יצא לדרך. השחקנים עמדו דקה דומיה לזכר ההרוגים בפיגוע הטרור בניס. נבחרת ישראל פתחה עם אותה חמישייה מאתמול - תמיר בלאט, אור לאומי, צוף בן משה, נתנאל ארצי ודניאל קופרברג. ישראל פתחה טוב הגנתית כשהצרפתים מתקשים וקולעים באחוזים בינוניים. מבחינה התקפית בלאט המשיך לקחת אחריות אך גם ישראל לא קלעה באחוזים טובים מחוץ לקשת בפתיחה. הצרפתים כבר עלו ליתרון 11:12 אך החטיאו מקו העונשין וקופרברג סיים מתפרצת יפה כדי להחזיר את היתרון לישראל. שלשה של בן משה קבעה יתרון 12:16 לישראל. לקראת סיום הרבע ישראל לא הצליחה להגדיל את היתרון והצרפתים צמצמו את הפער, 16:18 לישראל בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

די ג'יי שארפ פתח את הרבע עם סל יפה והגדיל את היתרון של ישראל. לצערנו הנבחרת מציגה יכולת רעה בריבאונד ההגנה והצרפתים ניצלו זאת כדי לברוח ל-20:26, שתי דקות וחצי בתוך הרבע השני. שלשה של בלאט שעלה מהספסל החזירה את ישראל לעניינים. הצרפתים המשיכו לקחת זריקות משוגעות בהתקפה וישראל ניצלה זאת כדי לברוח ולפתוח פער קטן בדרך ל-30:38. ישראל המשיכה להגן טוב ושלשה גדולה של שארפ עם הבאזר הורידה את הנבחרת של שמיר להפסקה ביתרון 32:44.

רבע 3:

המומנטום של ישראל נמשך. לאומי העלה את המאזן שלו לשמונה נקודות אישיות בדרך ל-34:52 אחרי שלוש דקות בתוך הרבע השלישי. הצרפתים עברו לאזורית, בתקווה להחזיר את עצמם לעניינים. לאומי עלה לתשע נקודות עם שתי קליעות מהקו, ארבע דקות לסיום הרבע, וקבע 42:58. דנינו עם שלשה אדירה העמיק את המשבר של הצרפתים, שאיבדו כיוון.

רבע 4:

ישראל המשיכה לרקוד על המגרש כאשר הצרפתים אבודים. בן משה ירה עוד שלשה והעמיד את התוצאה על 55:76 אחרי ארבע וחצי דקות. המפגש הפך לזמן השתפשפות עבור שחקני הסגל של שמיר. 66:86 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully