וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "השחקנים מתחילים לחשוב על כדורגל בצורה בה אני חושב"

"המיוחד" היה מרוצה אחרי שניצח בבכורה ביונייטד: "הצלחנו לעשות דברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים". קונטה שמח אחרי החתמת קאנטה: "זה סוג השחקנים שאני אוהב. כדי לנצח, צריך שחקנים כאלה"

רויטרס

שתיים מהקבוצות המסקרנות ביותר בפרמיירליג בעונה הקרובה, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, יצאו אתמול (שבת) לדרך חדשה עם משחקי הכנה ראשונים תחת המאמנים החדשים שלהם. בעוד השדים האדומים ניצחו 0:2 את וויגאן משערים של וויל קין ואנדרס פריירה, הרי שהבלוז, שאתמול גם הודיעו על השלמת עסקת רכישתו של אנגולו קאנטה מהאלופה לסטר תמורת סכום עתק, הפסידו 2:0 באוסטריה לראפיד וינה.

ז'וזה מוריניו היה מרוצה מהמשחק הראשון שלו כמאמן יונייטד, שהציגה שניים משחקני הרכש החדשים, הבלם אריק באי והנריך מחיטריאן: "הנריך הוא שחקן מהרמה הכי גבוהה בעולם ונמצא בשיא הקריירה שלו", אמר "המיוחד", "הדרך בה הוא חושב על כדורגל נהדרת, המחשבה שלו מאוד מהירה והדרך בה הוא מטפל בכדור מתוקה. הוא יכול לשחק בעמדות שונות מתחת לחלוץ והוא עוד לא חד מספיק, אבל ההופעה שלו הייתה מאוד חיובית. לגבי אריק, האוהדים הראו כאשר הוא הוחלף עד כמה הם אהבו את היכולת שלו. הוא צעיר ומגיע מסביבה שונה לחלוטין, אבל אפשר היה לראות כמה הוא איכותי. אעשה הכל כדי לשפר אותו עוד ועוד, כמו שעשיתי עם בלמים אחרים ששיחקו אצלי".

על המשחק הוסיף מוריניו: "אני מאוד שמח. כמובן שהתוצאה לא הכי חשובה, אבל היא תמיד חשובה. אני מרוצה כי הצלחנו לעשות דברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים. השחקנים מתחילים לחשוב על כדורגל בצורה בה אני חושב על כדורגל, וזה משמח אותי".

עוד בנושא:

יונייטד ניצחה בבכורה של מוריניו, צ'לסי הפסידה בבכורה של קונטה

ז'וזה מוריניו מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מרוצה מהשחקנים. מוריניו/GettyImages

מחיטריאן סיכם את הופעת הבכורה שלו: "היה משחק טוב. המחצית הראשונה הייתה קצת קשה, כי לא הצלחנו לכבוש, אבל בכל מקרה עשינו עבודה טובה. ניסיתי להרגיש בנוח על המגרש ומיום ליום זה ישתפר".

בצ'לסי לא התרגשו יותר מדי מהתוצאה במשחק הבכורה של המנג'ר החדש, אנטוניו קונטה. האיטלקי היה נלהב בעיקר מהחתמת קאנטה ואמר: "הוא היה מטרה עבורנו ואני שמח שהמועדון קנה אותו. הוא שחקן נהדר, עם טכניקה מצוינת וכושר גופני פנטסטי. זה סוג השחקנים שאני אוהב. אם אתה רוצה לנצח, אתה צריך שחקנים כאלה בקבוצה. הוא יכול לתרום לנו המון, לחזק את האזור הכי חשוב במגרש".

על המשחק עצמו אמר קונטה: "זה היה רק המשחק הראשון שלנו וידעתי שהוא יהיה לא פשוט אחרי שלושה ימים של שני אימונים ביום. עשינו אימונים קשים מאוד, לא כאלה שנהנים מהם, עם המון עבודה פיזית וטקטית וזה הגיוני שהשחקנים הגיעו עייפים, אבל לא אני ולא הם אוהבים להפסיד. המשחק הזה היה חשוב מאוד כי למדנו ממנו הרבה וחשוב שנשנה את דרך המחשבה שלנו. העבר לא רלוונטי עוד, חייבים להסתכל קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully