וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: ניצחון רביעי בתחרות לקבנדיש, פרום עדיין מוביל

200 מטרים לסיום הקטע ה-14 של התחרות הצליח הבריטי ליטול את ההובלה ולנצח בקטע ה-30 בקריירה. הבריטי ממשיך לשמור על החולצה הצהובה עם פער של דקה ו-47 שניות

מארק קבנדיש רוכב בריטי. רויטרס
עוד ניצחון. קבנדיש/רויטרס

187 רוכבים יצאו היום (שבת) לקטע ה-14 של הטור דה פראנס, כאשר האווירה בצרפת המשיכה להיות עכורה לאחר הפיגוע שאירע בניס במהלך חגיגות הבסטיליה לפני יומיים. למרות זאת התחרות ממשיכה והזוכה הגדול של היום היה מארק קבנדיש, שזכה בקטע הרביעי שלו בתחרות וה-30 אי פעם מאז שהחל להשתתף בטור ב-2008. האלוף המכהן, כריס פרום, ממשיך לשמור על החולצה הצהובה ולהוביל בדירוג הכללי.

גם היום במהלך הרכיבה היתה רוח חזקה שהפריעה לרוכבים והאטה את הקצב הכללי. שלושה קילומטר לסיום הקטע נכנסו לעניינים הספרינטרים - קבנדיש, קריסטוף, מרסל קיטל ופיטר סגאן. 200 מטר לסיום קבנדיש פתח מבערים והצליח ליטול את ההובלה, עליה שמר עד לסיום. קריסטוף סיים שני וסגאן במקום השלישי.

המוביל כריס פרום סיים אמנם במקום ה-60, אך הוא שומר על פער של דקה ו-47 שניות על פני מולמה שבמקום השני בעוד אדם ייטס הבריטי שלישי. סגאן ממשיך ללבוש את החולצה הירוקה עם פער של 62 נקודות על פני קבנדיש. תומאס דה חנט שמר על החולצה המנוקדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully