וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פורטוגל תזכה ביורו משער של אדר": הציוץ הנבואי, חודש וחצי לפני

אוהד אלמוני של נבחרת פורטוגל ניסה להתבדח ב-30 במאי על חשבונו של החלוץ ולפתע גילה שהוא פגע בול: "אני חייב להודות שרק רציתי לצחוק עליו. בשום שלב לא חשבתי שזה יכול להתממש"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

כנראה שמעט מאוד אוהדי כדורגל היו מוכנים להמר לפני היורו החולף שפורטוגל, דווקא היא, תהיה זו שתניף לבסוף את התואר.

מתוך אותם מעט אנשים, כנראה שאף אחד לא היה מוכן להמר שמי שיכריע את משחק הגמר, מי שיכבוש את השער שיביא לסלסאו את התואר הבינלאומי הראשון בתולדות המדינה, יהיה דווקא אדר. החלוץ, שהיה די אלמוני ערב הגמר מול צרפת, הפך לגיבור הגדול של פורטוגל ואוהד פורטוגלי אחד גילה פתאום שהבדיחה שלו, אותה צייץ בטוויטר ב-30 במאי, חודש וחצי לפני הגמר, הפכה למציאות מושלמת באופן בלתי נתפס.

אדר, נבחרת פורטוגל. GettyImages
מי היה מאמין? אדר/GettyImages

הבחור, המכנה את עצמו ברשת החברתית "טריבלה", הפך לכוכב בן לילה בזכות ציוץ שלו, שנכתב עוד לפני שהיורו בכלל יצא לדרך: "כאשר נזכה ביורו 2016 משער של אדר בגמר, כל אירופה תהיה מטושטשת. זה יהיה פנטסטי". הציוץ הזה, שניבא בדיוק את אשר התרחש, זכה ליותר מ-11.5 אלף ריטוויטים, זאת למרות שאחרי המצייץ עוקבים קצת פחות מ-750 אנשים. אגב, ב-10 ביולי, יום לפני הגמר, הוא צייץ: "הנבואה תתגשם" ומיד לאחר הגמר הדרמטי צייץ: "הנבואה התגשמה".

"טריבלה" אף זכה בשל כך להתעניינות מכלי תקשורת שונים ואמר לרדיו הצרפתי "RMC": "כשצייצתי את זה, אני חייב להודות שרק רציתי לצחוק על אדר. בשום שלב לא חשבתי שזה יכול להתממש במציאות, זו הייתה בדיחה. לפורטוגל גם כך לא היה סיכוי גדול להגיע לגמר, אבל לנצח עם גול של אדר? זה בכלל מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully