וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: מאנצ'יני התפטר מאינטר, עשוי להתמנות למאמן נבחרת אנגליה

מאמן הנראזורי נטש את מחנה האימונים רגע לפני היציאה למסע המשחקים בארצות הברית וסינן האשמות לעבר ההנהלה. בתקשורת בטוחים: מכירתו המסתמנת של איקרדי הובילה לסיום דרכו של מאנצ'יני

רוברטו מאנצ'יני מאמן אינטר. AP
מאנצ'יני/AP

האם מקרה מרסלו ביילסה חוזר בשנית? על פי הדיווחים היום (שישי) בתקשורת האיטלקית עולה כי רוברטו מאנצ'יני התפטר מאימון אינטר. המאמן עזב את מחנה האימונים של הנראזורי בשעות הבוקר, רגע לפני הטיסה למסע המשחקים של הקבוצה בארצות הברית.

בארץ המגף טוענים כי מאצ'יני בחר לסיים את דרכו במועדון ביחד עם הצוות המקצועי בשל חוסר שביעות רצון מההתנהלות של המועדון בנוגע לבחירת השחקנים. כזכור, כבר בקיץ הקודם נאלצו הנראזורי להיפרד ממתאו קובאציץ', שנמכר לריאל מדריד, דבר שהרתיח את המאמן. בעונה האחרונה אינטר כשלה להגיע למוקדמות ליגת האלופות כאשר סיימה רק במקום הרביעי. במהלך הקיץ היא נפרדה מחואן ז'סוס, שעבר לרומא בהשאלה עם אופציית רכישה, אולם העובדה כי ראשי המועדון שוקלים למכור את מאורו איקרדי היא זו ששברה את מאצ'יני. בעת יציאתו ממחנה האימונים סינן לעיתונאים: "עדיף שתשאלו את ההנהלה מה קורה איתי ועם הקבוצה".

שמו של המאמן נקשר בתקופה האחרונה עם נבחרת אנגליה, המחפשת יורש לרוי הודג'סון. בתקשורת האיטלקית כבר הסבירו כי הודעת הפיטורים של מאנ'ציני היא בעקבות פנייה אותה קיבל מההתאחדות האנגלית, מהלך דומה לשל ביילסה. האחרון בחר לסיים את הקדנציה שלו בלאציו אחרי יומיים בתפקיד כאשר הוא צפוי לשוב לנבחרת ארגנטינה. אם מאצ'יני ימונה למאמן שלושת האריות זה יהיה תפקידו השני בממלכה אחרי הקדנציה במנצ'סטר סיטי.

עוד בנושא:
ברצלונה תפתח את העונה מול בטיס, ריאל מדריד תתארח אצל סוסיאדד
התקדמות בעסקת היגואין: סכום ההעברה טיפס ל-98 מיליון יורו
דיווח: אנדריי שבצ'נקו מונה למאמן נבחרת אוקראינה
העברות בעולם, 15.7: המועמדים לחיזוק חוד ברצלונה, ג'אקריני בדרך לנאפולי

מאורו איקרדי שחקן אינטר חוגג שער. GettyImages
הסיבה לפיטורים? איקרדי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully