וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס מחכה לבאר שבע בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות

הגרלה קשה מאוד לאלופת ישראל: אם תעבור את שריף טיראספול היא תפגוש את האלופה היוונית עם אסטבן קמביאסו. המשחק הראשון ייערך בחוץ ב-26/27 ליולי, הגומלין שבוע לאחר מכן בטרנר. הכירו את היריבה

באדיבות ערוץ 20

הפועל באר שבע אמנם טרם עברה שלב במוקדמות ליגת האלופות (ניצחה 2:3 את שריף טירספול במשחק הראשון), אך אם תעשה זאת תפגוש בסיבוב המוקדמות השלישי של המפעל את אולימפיאקוס, אלופת יוון. המשחק הראשון בין הקבוצות ייערך ביוון ב-26/27 ליולי, והגומלין שבוע לאחר מכן בישראל.

האדומים אמנם נמנעו ממפגש עם סלטיק של ניר ביטון וברנדן רוג'רס, היריבה האטרקטיבית מבחינת השם, אך אולימפיאקוס נחשבת ליריבה קשה ומנוסה במפעל. אולימפיאקוס היא אלופת יוון כבר בפעם השישית ברציפות, והגיעה לשלב הבתים של ליגת האלופות באופן רציף בכל עונה מאז 2011/12. היא הגיעה למוקדמות בעקבות העובדה ששוויץ זכתה בכרטיס חופשי לשלב הבתים.

אם באר שבע תעבור בשבוע הבא את היריבה ממולדובה, היא תבטיח לעצמה לפחות את שלב הפלייאוף בליגה האירופית, במקרה של הדחה על ידי היוונים.

משחקים בולטים נוספים:
אייאקס-פאוק סלוניקי
ספרטה פראג - סטיאווה בוקרשט
שחטאר דונייצק - יאנג בויז
פנרבחצ'ה-מונאקו

עוד בנושא

דיווח בבלגיה: "גנק תנסה להחתים את שיר צדק ואופיר דוידזאדה"
מוקדמות ליגת האלופות: 2:3 דרמטי להפועל באר שבע על שריף טירספול
מאמן שריף טירספול: "מקווה שאופ"א תשקול מחדש את האדום בעזרת הווידאו"
הפועל באר שבע: "הם בעטו ארבע פעמים לשער, איך ספגנו שני שערים?"

קשר אולימפיאקוס אסטבן קמביאסו. GettyImages
מחכה לבאר שבע. אסטבן קמביאסו/GettyImages

הכירו את אולימפיאקוס

האצטדיון: אצטדיון קאראיסקאקיס הממוקם בפיראוס נחשב לאחד הביתיים באירופה, ובו כ-33 אלף מקומות ישיבה. הוא אמנם ישן מאוד (הוקם כבר ב-1895), אך מאז עבר מספר שיפוצים נרחבים.

בליגה: אולימפיאקוס שולטת בליגה היוונית בשנים האחרונות ללא עוררין. היא זכתה בשש האליפויות האחרונות במדינה כשבעונות 2011/12, 2012/13 ו-2014/15 גם השלימה זכייה בדאבל.

באירופה: אלופת יוון הינה חברה קבועה במפעלים האירופים, ובעיקר בליגת האלופות. מאז עונת 2011/12, העפילה אולימפיאקוס באופן רציף לשלב הבתים של ליגת האלופות, שם סיימה פעם אחת במקום השני והעפילה לשלב שמינית הגמר (הפסידה למנצ'סטר יונייטד).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קוסטאס פורטוניס קשר אולימפיאקוס. GettyImages
בעיטה אדירה בשתי הרגליים. קוסטס פורטוניס/GettyImages

המאמן: ויקטור סאנצ'ס הספרדי בן ה-40 יחליף בתפקיד את מרקו סילבה שעזב את הקבוצה בסיום העונה החולפת. סאנצ'ס, ששיחק בעבר בריאל מדריד וכן במדי היריבה הגדולה, פנאתינייקוס, אימן בעונה שעברה את דפורטיבו לה קורוניה.

הכוכב: הקשר בן ה-23, קוסטאס פורטוניס, שכבש 18 שערי ליגה בעונה החולפת (23 הופעות בהרכב). לפורטוניס בעיטה מצוינת בשתי הרגליים, והוא מרבה לכבוש שערים על ידי הצטרפות מהגל השני. בעבר שיחק בקייזרסלאוטרן ובאסטרס טריפוליס, כשנבחרת היוונית הוא הספיק לרשום 19 הופעות. שחקנים נוספים ששווה לשים אליהם לב: החלוץ הניגרי, אידייה בראון, ששיחק גם בווסט ברומיץ', הקשר הארגנטינאי הוותיק, אסטבן קמביאסו, פאטים קאסימי השוויצרי, הבלם המרוקאי מנואל דה קוסטה וג'ימי דורמאז השבדי.

שחקני אולימפיאקוס. AP
נקווה שלא יצאו מאושרים. שחקני אולימפיאקוס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully