וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי המתעמלות נפגשו עם פינס ולוסטיג, דורשים להדיח את ויגדורצ'יק

14.7.2016 / 23:30

הדרמה נמשכת: הורי המתעמלות נפגשו עם יו"ר האיגוד ועם מנכ"ל הוועד האולימפי והציגו חזית אחידה נגד המאמנת. להורים הובטח שעד יום ראשון תתקבל החלטה. גורם: "זו החלטה קשה מאוד"

אירה ויגדורצ'יק מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית/צילום וידאו: ניב אהרונסון

הדרמה באיגוד ההתעמלות נמשכת. הורי המתעמלות של נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל נפגשו הלילה עם יושב ראש האיגוד אופיר פינס ועם מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג והציגו חזית אחידה נגד המאמנת הלאומית אירה ויגדורצ'יק. 12 ההורים של המתעמלות הבהירו כי הם אינם רוצים שויגדורצ'יק תאמן את הבנות שלהן וזאת בעקבות אירוע הבעיטה לכאורה של ויגדורצ'יק.

"מדובר בהחלטה קשה מאוד. סיפור עצוב ולא פשוט כשאנחנו בסך הכל שלושה שבועות לפני האולימפיאדה", אמר הלילה גורם באיגוד ההתעמלות. מחר יכנס פינס את חברי הנהלת איגוד ההתעמלות לישיבה דחופה במהלכה תידון הבקשה של ההורים להדיח את ויגדורצ'יק. להורים הובטח כי עד יום ראשון ימסור איגוד ההתעמלות את החלטתו.

עוד בנושא:

לחץ ההורים עבד: בוטלה נסיעת נבחרת ההתעמלות האמנותית לאיטליה
הורי המתעמלות מאיימים: הבנות לא ייצאו לתחרות אם המאמנת לא תודח

אירה ויגדורצ'יק מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. ניב אהרונסון
לחץ להדיח אותה. אירה ויגדורצ'יק/ניב אהרונסון

גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה ספורט: "יש כאן סיפור עם שתי גרסאות סותרות. המתעמלות וההורים טוענים לדבר מסוים. אירה ויגדורצ'יק טוענת לדבר אחר לגמרי. לא היו באולם עוד אנשים ולכן זו פרשה מאוד קשה לכולם. עצוב שצריך להתעסק בסיפור הזה במקום להתרגש לפני האולימפיאדה".

כפי שפורסם מוקדם יותר, בוטלה נסיעת הנבחרת לתחרות באיטליה בסוף השבוע לאור כל האירועים והבנות ערכו היום אימון עם עוזרת המאמן והכוריאוגרפית של הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully