וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק קלייברט: "מאושר ומלא כבוד להצטרף לפריס סן ז'רמן"

חלוץ העבר ההולנדי מונה למנהל הספורטיבי של הענקית הצרפתית והצהיר: "אני מגיע עם רצון גדול לעמוד ביעדים הגבוהים של המועדון, מודה לאייאקס". אל חאליפי החמיא: "הגעתו של פטריק היא עדות לעוצמה שלנו כמועדון"

AP

בווידאו: אמרי מוצג בפריס סן ז'רמן

פריס סן ז'רמן הפתיעה רבים כאשר הודיעה היום (חמישי) על מינויו של פטריק קלייברט לתפקיד המנהל הספורטיבי של המועדון. חלוץ העבר ההולנדי בן ה-40, שמוכר לרבים מהתקופה שלו באייאקס, מילאן וברצלונה. מינוי של קלייברט מצטרף למהפכה המקצועית של האלופה הצרפתית בצוותא עם מינויו של אונאי אמרי במקום לורן בלאן. ההולנדי יתפוס את התפקיד של לאונרדו, שהגיע ב-2011 ועזב ב-2013, כאשר אייאקס הודיעה על סיום דרכו.

מאז הפרישה הספיק קלייברט לעבוד כעוזר מאמן בניימכן לעונה אחת, משם המשיך לאמן את הנערים של טוונטה כאשר ביוני 2012 הוא הצטרף ללואיס ואן חאל כעוזרו של המאמן הוותיק בנבחרת הולנד. במנצ'סטר יונייטד סרבו לצרף את קלייברט לצוות המקצועי של השדים האדומים בעקבות הרצון לקדם את ריאן גיגס. ב-2015 הוא מונה לתפקיד מאמן ראשי ראשון בקריירה כמאמן נבחרת קוראסאו, ובמקביל מונה למאמן הנוער של אייאקס.

אחרי המינוי אמר קלייברט: "אני מאושר ומלא כבוד להצטרף לפ.ס.ז'. אני מגיע לכאן עם רצון גדול להצליח ואמביציה לעמוד ביעדים הגבוהים של המועדון. אני מודה לאייאקס, שנתנה בי אמון ונתנה לי את הכלים וברכת הדרך". הנשיא, נאסר אל חאליפי, הוסיף: "אני שמח לקבל את פטריק לתפקיד המנהל הספורטיבי שלנו. הגעתו של קלייברט היא עוד עדות לעוצמה שלנו כמועדון והחשיבה שלנו קדימה. בסבלנות נעשה הכול כדי להגשים את החלומות שלנו".

עוד בנושא:
חלון בשיגעון: ילד הפלא ההונגרי מצא בית חדש
מצב עדין: על הגעתו של לוקא דין לברצלונה
אנטוניו קונטה הוצג בצ'לסי: "הפרמיירליג היא הליגה הקשה בעולם"

מאמן פריס סן ז'רמן אונאי אמרי. AP
מנהל מקצועי חדש. אמרי מחכה לקלייברט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully