וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בטור: פרום התרסק לקראת הסיום אבל שמר על החולצה הצהובה

הרוכב הבריטי שהוליך בבטחה את הקטע ה-12, התנגש עם עוד חבורת רוכבים באופנוע שצילם את המירוץ ונאלץ לרוץ עד שקיבל אופניים חלופיים. אחרי התערבות שופטים הוא שמר על ההובלה

כריס פרום טור דה פראנס. רויטרס
הזוי. כריס פרום רץ ללא אופניו/רויטרס

הקטע ה-12 בטור דה פראנס סיפק מחזה ביזארי ודרמה ענקית: כריס פרום, הרוכב של קבוצת סקיי שלבש את החולצה הצהובה והוביל בבטחה את המירוץ ממש קילומטרים ספורים לפני הסיום, התנגש יחד עוד חבורת רוכבים באופנוע שצילם את המירוץ ונאלץ לסיים את הקטע בריצה ללא אופניו עד שסופקו לו אופניים חלופיים.

פרום איבד את החולצה הצהובה, אך זו הוחזרה לו אחרי החלטת שופטים שנתנו ניקוד שווה לרוכבים שהיו מעורבים בתאונה והוא עדיין מוביל את הדירוג הכללי כשהוא מקדים את אדם ייטס הבריטי ב-43 שניות. באוק מולמבה מדורג שלישי במרחק 56 שניות מפרום ואלכס קינטאנה הקולומביאני רביעי. צמד הבלגים תומאס דה חנט וסרג' פאוולס ניצחו את הקטע, כשבמקום השלישי סיים דניאל נבארו הספרדי. מחר ייצאו הרוכבים למירוץ נגד השעון לראשונה בטור הזה ופרום ינסו להגדיל את ההובלה מייטס.

כריס פרום אמר אחרי המירוץ הדרמטי: "בקילומטר האחרון אופנוע נסע לפנינו וגרם לתאונה. אופנוע נוסף הגיע מאחור ושבר את האופניים שלי ובגלל זה התחלתי לרוץ. ידעתי שהרכב עם האופניים הרזרביים שלי היו חמש דקות מאחוריי. אני מאוד שמח עם ההחלטה של השופטים. זו החלטה נכונה. מודה להם ולמארגני הטור בצרפת".

פרום מבשר על ההחלטה המשמחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully