וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ ההורים עבד: בוטלה נסיעת נבחרת ההתעמלות האמנותית לאיטליה

14.7.2016 / 13:48

לאחר הדרישות שהמאמנת אירה ויגדורצ'יק לא תצא עם הנבחרת לתחרות, האיגוד הודיע על ביטול הנסיעה מכיוון ש"אינה חלק מסבב גביע העולם". בשעה זו מתקיים הבירור המשמעתי בנוגע לדיווחים על פיהם בעטה באחת המתעמלות

אירה ויגדורצ'יק מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית/צילום וידאו: ניב אהרונסון

היום (חמישי) בצהריים החל הבירור המשמעתי באיגוד ההתעמלות, בנושא האירועים סביב מאמנת נבחרת ההתעמלות האמנותית, אירה ויגדורצ'יק. כפי שפורסם, לאיגוד הגיעו דיווחים כי ויגדורצ'יק לכאורה בעטה במתעמלת יקטרינה לבינה בסוף השבוע שעבר, במהלך תחרות שנערכה בקאזאן.

בעקבות העובדה שביומיים האחרונים שהו המתעמלות בגיבושון של הוועד האולימפי לקראת האולימפיאדה בריו, נדחה הבירור המשמעתי אותו מקיים יושב ראש האיגוד, אופיר פינס. בהמשך היום הוא צפוי למסור את החלטתו בנוגע לדרישה של חלק מהורי המתעמלות, לפיה ויגדורצ'יק תחדל מלשמש כמאמנת הנבחרת לאור האירוע שהתרחש.

מוקדם יותר, פירסם האיגוד הודעה כי נסיעת הנבחרת לתחרות באיטליה, בוטלה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, חלק מההורים הציבו תנאי לנסיעה של הבנות והוא שויגדורצ'יק לא תטוס איתן. בהודעת האיגוד נכתב כי הנסיעה בוטלה, בין היתר מכיוון שמדובר בתחרות שאינה חלק מסבב גביע העולם והגרנד פרי. בהמשך הבירורים שיערכו בהמשך, צפוי פינס להיפגש עם הורי המתעמלות, כאשר רק לאחר שישלים את כל הבדיקות הוא צפוי למסור את החלטתו הסופית.

אירה ויגדורצ'יק מאמנת התעמלות. מגד גוזני
תישאר בתפקיד? ויגדורצ'יק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully