וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ לאהם: "לרנאטו סאנצ'ס יש כישרון גדול, מחכה לשחק איתו"

קפטן באיירן מינכן מחכה כבר לשחקן הצעיר המצטיין של היורו: "יש סיבה בגללה הוא קיבל תפקיד משמעותי בנבחרת כבר בגיל צעיר". על אנצ'לוטי: "הוא מאמן שזכה בהמון תארים ויש לו הרבה ניסיון"

פיליפ לאהם שחקן מינכן. רויטרס
מתרגש לקראת העונה הקרובה. לאהם באחד האימונים השבוע/רויטרס

באיירן מינכן החלה באימוניה לקראת עונת 2016/17 כבר לפני יומיים, בשני. היום (רביעי) התראיין קפטן הקבוצה פיליפ לאהם לאתר הרשמי של המועדון וחלק רשמים לגבי קרלו אנצ'לוטי וגם דיבר על הכישרון הגדול רנאטו סאנצ'ס, שנבחר לשחקן הצעיר המצטיין של יורו 2016 ונרכש על ידי באיירן מינכן עוד לפני שהחל הטורניר וגם זכה בו עם פורטוגל.

"היה לי זמן נהדר עם המשפחה במהלך הקיץ", אמר לאהם, "עקבתי אחרי היורו בכל יום לבוש בחולצה של גרמניה". על תחילת האימונים של הקבוצה אמר הקפטן: "לכל השחקנים הייתה תכנית ריצה לשבועות האחרונים. זה לא כאילו חזרנו משבעה שבועות פגרה של רגליים על הכיסא והרבה אוכל". על הרושם הראשוני מקרלו אנצ'לוטי אמר לאהם: "הרושם הראשוני חיובי מאוד. הוא מאמן מנוסה מאוד שזכה בהרבה מאוד תארים. הוא גם אדם חביב מאוד".

לאהם החמיא לשחקן הרכש החדש של הקבוצה, רנאטו סאנצ'ס, בו צפה במהלך היורו: "לילד יש כישרון גדול, אחרת הוא לא היה מקבל תפקיד כל כך משמעותי בנבחרת פורטוגל. יש לנו סיבה לחכות לרנאטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully