וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההדחה בחצי הגמר: יואכים לב ימשיך כמאמן נבחרת גרמניה

ההתאחדות הגרמנית נתנה את אמונה במאמן לקראת מוקדמות מונדיאל 2018, והוא נשמע מאושר: "הנבחרת לא אכזבה כי היא עדיין הצעירה ביותר בטורניר". יו"ר ההתאחדות: "הוא הטוב ביותר לנבחרת"

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב. רויטרס
ממשיך בנבחרת. יואכים לב/רויטרס

פחות משבוע אחרי ההדחה הכואבת בחצי גמר היורו נגד צרפת, הודיעה היום (שלישי) ההתאחדות הגרמנית כי מאמן הנבחרת יואכים לב ימשיך לאמן את הנבחרת גם במוקדמות מונדיאל 2018 ברוסיה. ההודעה עצמה אינה מפתיעה, אך מאחר ולא נעשתה באופן מיידי, החלו מספר ספקולציות כי ייתכן שלב יפנה את תפקידו, אך היום בצהריים ההתאחדות הגרמנית שמה לזה לסוף.

"בשבילנו זה היה עניין של כבוד לתת למאמן הלאומי מספר ימים של מנוחה כדי שיוכל לנתח את האירועים, ולא היה לנו ספק לרגע בדרך שלו", אמר יו"ר ההתאחדות הגרמנית ריינהארד גרינדל, "אנחנו רוצים להמשיך בנחישות שמאפיינת אותנו ולבוא ולהגן על התואר שלנו מ-2018. יוגי לב הוא המאמן הכי טוב שיכול להיות בשביל הנבחרת, יש לנו את כל הביטחון בו, ואנחנו בטוחים שהוא יוביל את הנבחרת לעתיד טוב יותר".

לב עצמו התייחס בהודעה של ההתאחדות הגרמנית להמשך דרכו: "טורניר הוא אוסף של משחקים, וברור שאכזבנו בחצי הגמר. השבועות שלפני הטורניר, והטורניר עצמו לקח מאיתנו הרבה מאוד כוח, אבל זה חשוב עבורי לתקן כמה דברים. למרות האכזבה שיש לנו, הנבחרת לא אכזבה כי היא הצעירה ביותר בטורניר, ואני עדיין רואה את הפוטנציאל הגדול, כך שיש לי עדיין הרבה מאוד שמחה לעבוד עם השחקנים הללו ולפתח אותם עם החזון של מונדיאל 2018 ברוסיה".

גרמניה תתמודד בבית אחד במוקדמות המונדיאל עם צ'כיה, צפון אירלנד, נורבגיה, אזרבייג'אן וסן מרינו כשהנבחרת שתסיים במקום הראשון תעלה אוטומטית כששמונה הסגניות הטובות ביותר תשחקנה בפלייאוף על ארבע מקומות נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully