וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב בקרב מתעמלות הנבחרת להדחתה של המאמנת אירה ויגדורצ'יק

12.7.2016 / 11:50

בירור נערך מול בנות הנבחרת לאחר שהמאמנת בעטה באחת מהן בסוף השבוע האחרון בקאזאן. באיגוד חוששים שהדחתה תפגע בסיכויי הנבחרת לחזור מריו עם מדליה, ועשויים לסיים את הפרשה עם עונש בלבד

אירה ויגדורצ'יק מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית/צילום וידאו: ניב אהרונסון

רוב בנבחרת ההתעמלות האומנותית להדחתה של המאמנת אירה ויגדורצ'יק. מבירור שנעשה מול המתעמלות עצמן, קיים רוב להחלפתה של המאמנת לאחר התקרית בסוף השבוע האחרון בקאזאן, במהלכה היא בעטה במתעמלת יקטרינה לבינה, כך על פי העדויות שהגיעו לאיגוד ההתעמלות.

היום (שלישי) צפוי להיפתח הבירור שמתכוונים באיגוד לקיים, על מנת למצוא את האמת בכל מה שקשור לאירוע ולאירועים אחרים שהתרחשו. למרות שבקרב המתעמלות עצמן קיים רוב להדחת ויגדורצ'יק, ההחלטה בסופו של דבר היא של האיגוד עצמו, וכאן הדעות חלוקות מאוד, מאחר שהאולימפיאדה בפתח וקיים חשש באיגוד שדווקא זעזוע מהסוג הזה עלול לפגוע בסיכויי הנבחרת לזכות במדליה בברזיל. כך או אחרת מדובר בהחלטה שתתקבל על ידי הנהלת איגוד ההתעמלות מיד לאחר סיום הבירור המשמעתי.

התחושה הקיימת אצל חלק מהורי המתעמלות היא שהאיגוד ינסה לסיים את הפרשה בסנקציה משמעתית כלפי המאמנת, אבל לא בהדחתה, ולכן עדיין לא ברור כיצד תסתיים הפרשה.

מוקדם יותר, הנבחרת נחתה בישראל. "אדבר רק כשאקבל אישור מהאיגוד", אמרה ויגדורצ'יק שיצאה בנפרד משאר הנבחרת. "סערה? תחיו בסערה, טוב לכם. אין לי מושג על מה אתם מדברים", הוסיפה המאמנת שמיהרה לצאת מהמקום כשהעיתונאים דולקים בעקבותיה.

כזכור, בתחרות בקאזאן סיימה הנבחרת במקום השלישי בקרב רב, כשרק לפני כשלושה שבועות היא סיימה עם שלוש מדליות באליפות אירופה שנערכה בחולון ביניהן אחת מזהב.

עדכון ראשון: 6:58.

אירה ויגדורצ'יק מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. ניב אהרונסון
יצאה בנפרד. ויגדורצ'יק/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully