וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מרסלו ביילסה סיכם את תנאיו בנבחרת ארגנטינה"

קאמבק? המאמן בן ה-60 הגיע להבנות עם ההתאחדות וצפוי לשוב לקדנציה שנייה אצל האלביסלסטה. באיטליה טוענים כי סיום דרכו בלאציו היה בעקבות ההצעה להשתלט על הפרויקט לקראת מונדיאל 2018. מסי יחזור?

AP

בווידאו: תקציר גמר הקופה אמריקה

שלושה ימים מאז שהודיע על סיום דרכו בלאציו, מרסלו ביילסה סיכם היום (שני) את תנאיו בנבחרת ארגנטינה, כך מדווחים בתקשורת באיטליה. המאמן, שבחר לעזוב את הביאנקוסלסטי בעקבות חילוקי דעות עם הנהלת המועדון, הגיע להבנות עם ראשי ההתאחדות אודות חזרה לתפקיד מאמן האלביסלסטה.

'אל לוקו' צפוי לתפוס את מקומו של חרארדו מרטינו, שבחר לסיים את תפקידו בשורות האלביסלסטה אחרי ההפסד לצ'ילה בגמר הקופה אמריקה 2016. מאז סיום דרכו של טאטה, שמו של המאמן המוערך עלה כמועמד המוביל לתפוס את התפקיד, אך ההודעה על מינויו בלאציו טרפה את הקלפים. בעקבות התפטרותו מהקבוצה מעיר הנצח ביילסה נקשר גם עם נבחרת אנגליה המחפשת אחר מאמן חדש. באיטליה טענו בימים האחרונים כי ביילסה חיפש את הדרך החוצה מלאציו, הכול לטובת הפרויקט המאתגר בשורות האלביסלסטה לקראת הגביע העולמי שיתקיים ברוסיה ב-2018.

עוד בנושא:
בצל סערת המיסים: ברצלונה תשדרג את חוזהו של ליאונל מסי
המאבק בין יובנטוס ליוניטד מתחמם, ברצלונה מצאה שוער?

מרסלו ביילסה, מאמן אתלטיק בילבאו. אדריאן הרבשטיין
חוזר לארגנטינה? ביילסה/אדריאן הרבשטיין

האתגר הגדול ביותר של האיש החדש על הקווים יהיה ללא ספק פתרון סוגיית ליאונל מסי. הקפטן בחר לפרוש מהנבחרת אחרי האכזבה האחרונה בטורניר בארצות הברית, ועדיין לא ברור האם הוא ישתכנע לשנות את החלטתו בעקבות הלחץ הגדול בארגנטינה.

מאז הודעת הפרישה היו קולות שטענו כי דווקא חזרתו של דייגו מראדונה לתפקיד המאמן תסלול את חזרתו של הפרעוש לסגל, אולם ייתכן ודווקא ביילסה, שנחשב לאב הרוחני של פפ גווארדיולה וסגנון ה'טיקי טאקה', יהיה זה שישכנע את השחקן הטוב ביותר של האלביסלסטה לשוב לנבחרת כחלק מההכנות למונדיאל 2018.

ביילסה בן ה-60 החל את קריירת האימון שלו בניואלס אולד בויס הארגנטינאית והגיע לאירופה לראשונה ב-1998 כדי לאמן את אספניול. לאחר מכן אימן במשך שש שנים את האלביסלסטה והמשיך את הקריירה הבינלאומית עם ארבע שנים נוספות בצ'ילה. בשנים האחרונות עמד על הקווים של אתלטיק בילבאו ומארסיי, וזו הייתה אמורה להיות משרתו הראשונה באיטליה.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
המטרה הראשונה. מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully