וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל סערת המיסים: ברצלונה תשדרג את חוזהו של ליאונל מסי

האלופה הספרדית כבר פועלת להארכת ההסכם של הפרעוש עד 2021 כאשר גם שכרו צפוי לעלות ב-25 אחוזים. בברצלונה תקפו את הדיווחים ובית המשפט: "מסי מעולם לא אמר כי הוא רוצה לעזוב, נתמוך בו בכול צורה"

רויטרס

בווידאו: שחקני ברצלונה חוגגים

בסוף השבוע האחרון השיקה ברצלונה את קמפיין התמיכה בליאונל מסי #TotsSomLeoMessi, מהלך שגרר ביקורות רבות ברחבי הרשת, אך היום (שני) מדווחים בתקשורת הקטאלנית כי ראשי המועדון כבר פועלים במרץ כדי להשיק את המהלך הבא - הארכת ההסכם ושדרוג שכרו של הפרעוש. חוזהו הנוכחי של מסי פג ב-2018, אולם הכוונה של ברצלונה היא להמשיך את ההתקשרות עד 2021 כאשר שכרו העונתי של הארגנטינאי צפוי לקבל שדרוג של כ-25 אחוזים.

הכוונה של האלופה הספרדית היא להעניק תמיכה למסי, שעבר קיץ קשה בהמון מובנים. מלבד המרדף מצד בית המשפט גם ההפסד בגמר הקופה אמריקה לצ'ילה והפרישה מנבחרת ארגנטינה עוררה סערה גדולה סביבו. דובר ברצלונה סיפר: "אנחנו שקטים לגבי לאו, השחקן ומקורביו הבהירו לנו יותר מפעם אחת שברצלונה היא המקום של מסי, ולא אף קבוצה אחרת. כל מה שמנסים לעשות בימים האחרונים הוא לסכסך בין לאו לברצלונה, אך כול אותם אנשים לא יצליחו להפר את היחסים הטובים בין השחקן למועדון. מסי מעולם לא אמר או רמז לכך כי הוא מעוניין לעזוב, אנחנו מאמינים את כולם להצטרף אל קמפיין התמיכה שלנו בו".

עוד בנושא:
העברות בעולם, 11.7: המאבק בין יובנטוס ליוניטד מתחמם, ברצלונה מצאה שוער?
טורניר של מאמנים: האנשים על הספסל היו הכוכבים המרכזיים ביורו
עשרות אלפים חוגגים עם נבחרת פורטוגל בליסבון

ליאונל מסי חוגג בברצלונה. GettyImages
חוזה חדש בדרך. מסי/GettyImages

הדברים של דובר ברצלונה הגיעו בעקבות הדיווחים הרבים בימים האחרונים כי אביו של הפרעוש, חורחה, נועד עם בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ' כתוצאה מההאשמות של בית המשפט בספרד נגד משפחת מסי והדרישה כי הוא ירצה 21 חודשים בבית הסוהר בעקבות פרשת המיסים.

"ברצלונה תומכת במסי בכול צורה, לא ניתן לאנשים להפריע להליך השיפוטי אבל אסור להציג את לאו כפושע. בתור שחקן הוא חתם על כול החוזים בגיל 19 ולא ידע על מה מדובר. האשמה היא של היועצים, יש כאן אכזריות חסרת תקדים נגד לאו, במיוחד כאשר אביו לקח אחריות על הנעשה בפרשת המיסים", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully