וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.7: המאבק בין יובנטוס ליונייטד מתחמם, חלוץ חדש לליברפול

ההחלטה אודות עתידו של פוגבה תלויה ביהלום של ניוקאסל, הכישרון של בנפיקה יגיע לאנפילד ושוער ולנסיה עשוי להצטרף לאלופה. פלה הוצג בסין עם חוזה עתק, בנו של חאג'י ישחק אצל סוזה ומי עזב את באיירן?

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הביצועים של יאניס חאג'י

העברות

* חלוץ נבחרת איטליה וסאות'המפטון, גרציאנו פלה בן ה-30, חתם בשנדונג לוננג הסינית, וירוויח 40 מיליון יורו בשנתיים וחצי. פלה כבש 23 שערים בליגה האנגלית בשתי העונות האחרונות, ו-50 שערים בשתי העונות שלפני כן במדי פיינורד.

* ווסטהאם הודיעה באופן רשמי על החתמתו של שחקן הכנף הטורקי, גוקהאן טורה (24), ששיחק בשתי העונות האחרונות בבשיקטש. טורה נחשב לכישרון גדול בטורקיה, ובעונה החולפת כבש ארבעה שערי ליגה.

* סביליה רכשה מסמפדוריה את הקשר הארגנטינאי חואקין קוראה, תמורת 13 מיליון יורו. קוראה בן ה-21 חתם במועדון האנדלוסי עד קיץ 2021.

* לאנדרו קסטאן הושאל מרומא לסמפדוריה. הבלם הברזילאי, 29, שותף בחמישה משחקי ליגה בלבד בעונה שעברה.

* בנו של גאורגה חאג'י האגדי, יאניס חאג'י, עבר מוויטורול הרומנית לפיורנטינה האיטלקית. הקשר בן ה-17 שימש כקפטן ויטורול בעונה החולפת - הקפטן הצעיר ביותר בהיסטוריה של הליגה הרומנית.

* סאות'המפטון רכשה את קשר באיירן מינכן, פייר אמריק הויברג, תמורת 15 מיליון יורו. הדני חתם לחמש שנים.

* ולנסיה הודיעה על צירופו של אלברו מרידאן. הקשר עזב את ריאל מדריד וחתם אצל העטלפים לארבע עונות ונחשב לאחד הכישרונות הגדולים ביותר של המחלקות הצעירות בשורות הבלאנקוס.

* יואל, שוער ולנסיה, הושאל לעונה אחת לאייבר.

שמועות

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שצ'לסי תנסה לרכוש מלאציו את הקשר הברזילאי פליפה אנדרסון. ב"דיילי סטאר" מדווחים שהבלוז גם מובילים במירוץ להחתמת קשר זניט סנט פטרסבורג, אקסל ויטסל.

* ארדה טוראן שלא נמצא בתכניות של ברצלונה, עשוי להצטרף לארסנל. באנגליה מספרים שאלופת ספרד תסכים למכור אותו בסכום של פחות מ-23 מיליון ליש"ט.

* אלוף אירופה הטרי, וויליאם קרבאליו, מבוקש בלסטר סיטי, אברטון וסאות'המפטון. ספורטינג ליסבון צפויה לדרוש עליו לפחות 20 מיליון ליש"ט.

* מריו גצה ממשיך להיות אחד מהשמות החמים באירופה וחרף ההתעניינות של טוטנהאם, בגרמניה מספרים שהוא קרוב לחזרה לבורוסיה דורטמונד.

* באיטליה מדווחים שחרף היכולת הירודה שהוא הציג ביורו 2016, ג'ורדן לוקאקו, המגן השמאלי של אוסטנד ונבחרת בלגיה, מועמד ללאציו.

פליפה אנדרסון שחקן לאציו. GettyImages
מבוקש אצל הבלוז. אנדרסון/GettyImages

* ולנסיה הבהירה לדייגו אלבס כי הוא לא נמצא בתוכניות של פאקו אייסטרן לעונה הקרובה. הברזילאי זוכה למעקב צמוד מצד אולימפיאקוס כאשר גם ברצלונה בוחנת את האפשרות לצרפו. אצל האלופה שוקלים לפנות לאלבס במקרה וקלאודיו בראבו יבקש לעזוב למנצ'טסר סיטי. במקרה הזה, הברזילאי ישמש כגיבוי למארק אנדרה טר סטגן.

* ההופעות המרשימות של מוסא סיסוקו במדי נבחרת צרפת ביורו 2016 עשו את שלהן כאשר על פי הדיווחים בממלכה ניוקאסל העלתה את תג המחיר שלו ל-40 מיליון יורו. במקביל, עולה כי עתידו של סיסוקו תלוי בצורה ישירה בהחלטתו של פול פוגבה. אם קשר יובנטוס יבחר לעזוב למנצ'סטר יונייטד, סיסוקו יעשה את הדרך לטורינו. במקרה ופוגבה יישאר אצל הגברת הזקנה, השדים האדומים יהיו אלה שיפנו לניוקאסל לגבי הקשר.

* בפורטוגל מדווחים כי חלוץ בנפיקה, אנדרסון טאליסקה, סיכם את תנאיו בליברפול. הכישרון הגדול של הנשרים הצהיר בפני חברים כי הוא בטוח שישחק בעונה הבאה תחת יורגן קלופ, המכשול: טאליסקה זקוק לרשיון עבודה.

* סטוק סיטי עובדת במרץ על צירופו של אחד הכישרונות הגדולים של מצרים, רמדאן סובהי. הפוטרס צפויים לשלם עבור הקיצוני 3 מיליון יורו.

* דוידה סנטון בדרך אל הממלכה. האיטלקי של אינטר נחשב לאחת המטרות הראשונות של קריסטל פאלאס. הנראזורי צפויים לקבל עבורו 4 מיליון יורו.

סרחיו ראמוס ריאל מדריד מול דייגו אלבס שוער ולנסיה. GettyImages
מחליף בברצלונה? אלבס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully