וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה של הפועל באר שבע להוגו אלמיידה: 400 אלף יורו ובונוסים

האלופה ממשיכה לנהל מו"מ עם החלוץ, שקיבל גם הצעות מאפואל ניקוסיה, הכוכב האדום והיידוק. באר שבע מעדיפה להמתין עד לאחר המשחק מול שריף (ג', 20:45, ערוץ 20), גורם המעורה בעסקה טוען: "הפערים לא גבוהים"

יוסי ציפקיס

ההצעה הנוכחית של הפועל באר שבע לחלוץ הפורטוגלי הוגו אלמיידה עומדת על 400 אלף יורו ובונוסים על העפלה לליגת האלופות או לליגה האירופית. נציגי החלוץ ביקשו מאלופת ישראל לשפר הצעה זו, כשלפי גורם המעורה בפרטי העסקה "הפערים אינם גבוהים". אלמיידה השתכר כמיליון יורו בקבוצתו האחרונה, האנובר, ולפי גורם בסביבתו הוא מעוניין להגיע לישראל אך מצפה לשדרוג בהצעה שהונחה בפניו.

המו"מ בין הצדדים החל ביום רביעי, אז הוצע אלמיידה להנהלת המועדון ובימים שלאחר מכן הוגשה ההצעה הראשונה לנציגיו.

עוד בנושא:
יחבור לקרלוס גרסיה בטורקיה? דיווח: "אלניאספור פנתה לג'ון אוגו"
בכר מתנגד לשחרור אוגו. שחקנים בבאר שבע: "חייבים לנצח בבית"

שחקן בשיקטאש, הוגו אלמיידה. EuroFootball, GettyImages
דורש שכר הולם. אלמיידה/GettyImages, EuroFootball

ההערכה היא שבבאר שבע מעדיפים להמתין בנושא עד לאחר המשחק מול שריף במוקדמות ליגת האלופות. אלמיידה מחזיק בהצעות מקבוצות נוספות, ביניהן אפואל ניקוסיה, הכוכב האדום בלגרד, היידוק ספליט ומועדון מיפן.

החלוץ הפורטוגלי בן ה-32 (1.91) החל את הקריירה בפורטו, ואחרי ארבע שנים בקבוצה עבר לוורדר ברמן, בשורותיה עשה את הפריצה הגדולה (36 שערים בשלוש עונות). בעונת 2011/12 עבר לבשיקטש, עימה שיחק מול מכבי תל אביב ואף כבש מול הצהובים בליגה האירופית. אלמיידה גם שיחק פעמיים מול נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2014.

לאחר מכן הוא עבר בצ'זנה, קובאן ואנז'י הרוסיות עד שהגיע העונה להאנובר הגרמנית, בשורותיה רשם העונה שבע הופעות ושער אחד בלבד. כמו כן, אלמיידה רשם 57 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של פורטוגל מאז שנת 2004, ואף כבש 19 שערים. הוא זכה פעמיים באליפות בפורטוגל, פעם אחת בגביע המקומי, בגביע הגרמני עם ורדר ברמן ובגביע הטורקי עם בשיקטאש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully