וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית בקריירה: לואיס המילטון זכה במירוץ סילברסטון

הגיבור המקומי שזינק ראשון לאחר שניצח את מקצה הדירוג, נראה טוב גם במירוץ עצמו והצליח לגבור פעם נוספת על ניקו רוזברג שסיים שני והורד למקום השלישי אחרי שספג עונש בגלל שתפעל תקלה דרך הרדיו

לואיס המילטון נהג מרוצים בריטי חוגג. רויטרס
בכושר מצוין. המילטון לאחר הניצחון/רויטרס

לואיס המילטון נמצא בכושר מצוין והיום (ראשון) זכה בפעם השלישית ברציפות במירוץ סילברסטון, בריטניה. לעיני הקהל הביתי, הבריטי לא התבלבל והצליח לגבור פעם נוספת על יריבו, ניקו רוזברג, שסיים במקום השני ולבסוף הורד למקום השלישי בגלל עונש שספג, לאחר שתפעל תקלה בעזרת הרדיו הקבוצתי. מקס ורסטאפן מרד בול, שסיים שלישי, עלה למקום השני. בדירוג הכללי המילטון צימק את הפער מרוזברג לנקודה בלבד.

רק לפני 20 יום רוזברג זכה בגרנד פרי בבאקו, בעוד המילטון סיים במקום החמישי ולא נראה בכושר טוב, אך מאז הכל השתנה. במירוץ באוסטריה לפני שבוע המילטון הצליח לעקוף את רוזברג בהקפה האחרונה ולסיים במקום הראשון. המילטון צימק את הפער מהגרמני ל-11 נקודות בלבד בפסגה וצבר מומנטום לקראת התחרות הביתית. הוא המשיך עם אותה יכולת אמש, במהלך מקצה הדירוג, בו הקדים את רוזברג פעם נוספת והבטיח לעצמו את הפול פוזישן. היום הוא זינק ראשון במירוץ בסילברסטון.

התחרות נפתחה על מסלול רטוב כאשר רכב הבטיחות נסע בסמוך למתחרים, אך בהמשך השמש יצאה והמסלול התייבש. המילטון שלט מהפתיחה בעוד רוזברג ווסטראפן מחליפים ביניהם מקומות מאחוריו. הבריטי לא סבל מבעיות עד הסיום וזכה בתחרות בבריטניה בפעם הרביעית בקריירה. המילטון חגג עם 135,000 האוהדים במקום ואמר בסיום: "אני אסיר תודה. יש לנו את האוהדים הטובים ביותר כאן ואני מאוד שמח שגם מזג האוויר היה טוב. בתחילה זה היה בעייתי מבחינת התנאים אך זה מה שאני אוהב במירוץ הזה - תמיד משהו קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully