וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון במגעים עם איציק כהן ונס זמיר

9.7.2016 / 20:40

אחרי צירופם של מישצ'נקו ולינגאנה, יובל נעים מנסה לחזק את העולה החדשה מהליגה הלאומית, ופתח במגעים עם חלוץ מכבי נתניה וקשר בית"ר ירושלים בעונה שעברה

איציק כהן שחקן מכבי נתניה (שמאל) מול לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מהיורדת לעולה? איציק כהן/אדריאן הרבשטיין

הפועל אשקלון ממשיכה לנסות להתחזק. אחרי שבשבוע שעבר סגרה הקבוצה עם הבלם אנדריי מישצ'נקו והקשר איסו לינגאנה ששיחקו במכבי נתניה בעונה שעברה מתרכזים במועדון בחיזוק החלק הקדמי.

שני השמות איתם מתנהלים מגעים לאחרונה הם של החלוץ איציק כהן, ששיחק במכבי נתניה בעונה האחרונה והקשר נס זמיר, ששיחק בבית"ר ירושלים. עדיין ישנם פערים בין הצדדים ונראה כי במהלך השבוע הקרוב צפויות התפתחויות.

כהן (26) גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, ושיחק גם בקבוצת הנוער של בית"ר ירושלים. את פתיחת הקריירה שלו העביר בהפועל ירושלים, כשבתווך הוא מושאל למ.ס. אשדוד והכח רמת גן. בקיץ 2013 עבר לבית"ר ירושלים ושיחק במשך שנתיים וחצי בקבוצה, שם כבש 18 שערים. בינואר האחרון עבר למכבי נתניה וירד לליגה הלאומית אחרי 15 הופעות.

זמיר (25) חזר לישראל בשנת 2012 אחרי ששיחק בליגות המשנה בספרד בקבוצות השניות של חטאפה, אלבסטה וסראגוסה. הוא שיחק חצי עונה במכבי פתח תקוה לפני שעבר לבני יהודה, שיחק בקבוצה במשך שלוש עונות, ירד עמה ללאומית, ואף סייע לה לחזור. בקיץ שעבר עבר לבית"ר ירושלים, אך לאחר שלא זכה לדקות משחק רבות מדי, שוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully