וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר צ'ך פרש מנבחרת צ'כיה: "היו לנו רגעים נפלאים יחד, מאחל לנבחרת הצלחה"

השוער נפרד מהמדים הלאומיים לאחר היורו בו לא הצליח להעפיל עם נבחרתו לשמינית הגמר. הצ'כי בן ה-34 רשם 124 הופעות במדי הנבחרת, כאשר הישג השיא היה חצי הגמר ביורו 2004

מערכת וואלה!

אחד השחקנים הגדולים בתולדות צ'כיה פרש היום (שישי) מהנבחרת הלאומית. השוער הגדול פטר צ'ך, הודיע על פרישתו לאחר 14 שנים במדים הלאומיים. צ'ך ערך את הופעת הבכורה ב-12 לפברואר, 2002, אז היה בן 20. בסך הכל הוא רשם 124 הופעות במדי הנבחרת ונחשב לאחד השחקנים המזוהים ביותר עם הכדורגל הצ'כי בשני העשורים האחרונים. נכון להיום, הוא גם שיאן ההופעות בנבחרת כשהוא מקדים את קארל פובורסקי ותומאש רוזיצקי.

צ'ך בן ה-34, שעבר מצ'לסי לארסנל לפני שנה תמורת 10 מיליון יורו, חווה עונה טובה מבחינה אישית במדי התותחנים והגיע בכושר טוב גם ליורו הקיץ. במהלך המשחק הראשון של הצ'כים מול ספרד, צ'ך הפגין יכולת טובה אך נכנע לשער של ג'רארד פיקה בדקות הסיום. בשני המשחקים הבאים מול קרואטיה וטורקיה הוא ספג ארבעה שערים בסך הכל ולא הצליח להעפיל עם נבחרתו לשמינית הגמר.

למרות הטורניר המאכזב האחרון, צ'ך רשם מספר הישגים במדי הנבחרת, כשהגדול שבהם היה יורו 2004. צ'כיה הגיעה עד חצי הגמר עם ניצחונות בדרך על גרמניה, הולנד ודנמרק, אך נכנעה ליוון שזכתה באותו טורניר. השוער רשם טורניר אישי מצוין כשהוא נבחר לשוער המצטיין. הוא היה גם בסגל הנבחרת שהעפילה למונדיאל 2006, יורו 2008, ויורו 2012.

צ'ך צייץ בחשבון הטוויטר שלו על ההחלטה ואמר: "היו לנו רגעים מדהימים ביחד - מאחל לנבחרת המון הצלחה בעתיד".

עוד בנושא:

צרפת מהללת את גריזמן, ז'יניאק: "שמח שלימדנו את השחצנים לקח"
ישלים טרבל: מארק קלאטנברג האנגלי ישפוט את גמר יורו 2016

שוער נבחרת צ'כיה, פטר צ'ך. Mike Hewitt, GettyImages
שיאן ההופעות. פטר צ'ך/GettyImages, Mike Hewitt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully