וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה חתם במכבי תל אביב לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת

8.7.2016 / 14:32

הקשר בן ה-24 העדיף את ההצעה של הצהובים על זו של מכבי חיפה וחוזר לישראל אחרי שנתיים בפאוק סלוניקי: "מקווה לתרום לקבוצה ושהיא תתרום לי". המטרה הבאה של ג'ורדי קרויף: אחמד עאבד

מסיבת העיתונאים בה קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מכבי תל אביב הודיעה היום (שישי) על החתמתו של אייל גולסה. הקשר בן ה-24 שיחק בשנתיים האחרונות בפאוק סלוניקי היוונית, אך שוחרר לאחרונה והגיע לקרית שלום בהעברה חופשית. הוא העדיף את ההצעה של מכבי תל אביב על פני זו של מכבי חיפה.

גולסה גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ובקיץ 2008, קצת לפני שמלאו לו 17 שנים, נרכש על ידי מכבי חיפה. הוא שיחק בקרית אליעזר עד 2014, אז חתם לשלוש שנים בפאוק סלוניקי. בעונה הראשונה שותף ב-24 משחקי ליגה, אבל בעונה החולפת שיחק רק ב-11. לפני כשבוע גולסה ופאוק סיכמו על התרת חוזהו והוא הפך לשחקן חופשי.

הקשר ילבש את החולצה עם המספר 23. שחקנים נוספים שלבשו ששיחקו עם מספר 23 ב-15 השנים האחרונות: ברק בדש, משה לוגסי, ציון צמח, מרסיו ג'ובאניני ואנדרס פרוחננקובס.


עוד בנושא:

שחקנים במכבי תל אביב התלוננו על הטיסה ארצה
ארון שוינפלד מסביר למה לא חתם במכבי תל אביב

כיתוב- שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. טוויטר, צילום מסך
מספר 23. גולסה/צילום מסך, טוויטר

גולסה אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני שמח להצטרף למועדון מפואר כמו מכבי תל אביב. אני מקווה לתרום לקבוצה ובטוח שהקבוצה תוכל לתרום גם לי. מחכה כבר לפגוש את החברים החדשים ואת האוהדים במשחקים".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "אנחנו שמחים לצרף את אייל גולסה לסגל שלנו לאחר שעקבנו אחר ההתקדמות שלו בשנים האחרונות. ‏אנו מקווים שנהיה המקום המתאים עבור אייל להפגין את היכולות והכישרון שלו".

המטרה הבאה של מכבי תל אביב תהיה לרכוש את אחמד עאבד מעירוני קרית שמונה. קרויף מאוד אוהב את החלוץ ורוצה להוסיף שחקן משמעותי נוסף לחלק הקדמי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה עם ג'ורדי קרויף. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה עם ג'ורדי קרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully