וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים אחרי שמונה: מרסלו ביילסה החליט לוותר על אימון לאציו

הלם באיטליה: הארגנטינאי בן ה-60 לא יגיע בסופו של דבר לקבוצה מהבירה, שעל פי הדיווחים תתבע אותו על הפרת חוזה, ונראה כי הוא נמצא בדרך לנבחרת ארגנטינה. סימונה אינזאגי יחליפו

מאמן מארסיי, מרסלו ביילסה. GettyImages
עשה פרסה. ביילסה/GettyImages

מהפך נוסף בפרשת מרסלו ביילסה ולאציו. רק לפני יומיים (רביעי) נראה היה שאחת הסאגות הארוכות של הקיץ באיטליה הגיעה לסיומה כאשר חרף השמועות הודיעה הקבוצה מהבירה על מינויו של הארגנטינאי ועל הגעתו הצפויה כבר בשבת לתחילת העבודה, והיום הוא הדהים כאשר הודיע שהחליט להתפטר מאימון הקבוצה.

הסיבה להחלטתו של ביילסה אינה ידועה, אם כי נראה שלמשרה הפנויה על ספסל נבחרת ארגנטינה משקל רב בנושא, שכן גם לפני ההודעה על מינויו הועלתה האפשרות שיחזור לקדנציה נוספת באלביסלסטה. כמו כן שמועות נוספות מצביעות דווקא על הגעה צפויה שלו לנבחרת אנגליה, אם כן אין לכך בסיס כרגע.

עוד בנושא

למרות השמועות: מרסלו ביילסה מונה רשמית למאמנה של לאציו
מרסלו ביילסה בין המועמדים לאימון נבחרת ארגנטינה

מי שיקבל את המשרה בביאנקוסלסטי, לפחות באופן זמני, הוא סימונה אינזאגי, ששימש כמאמן זמני גם לאחר פיטוריו של סטפנו פיולי בחודשיים האחרונים של העונה החולפת. על פי הדיווחים לאציו מתכוונת לנקוט בצעדים משפטיים כנגד ביילסה.

"קיבלנו בתדהמה את התפטרותו של מרסלו ביילסה יחד עם הצוות שלו", נכתב בהודעת המועדון, "מדובר בהפרה בוטה של הסכמים שנחתמו בשבוע שעבר והופקדו בהתאחדות. המועדון שומר לעצמו את הזכות לנקוט בכל האמצעים להגן על זכויותיו, ומוסר את הנהגת הקבוצה במהלך ההכנה לעונה לסימונה אינזאגי".

ביילסה בן ה-60 החל את קריירת האימון שלו בניואלס אולד בויס הארגנטינאית והגיע לאירופה לראשונה ב-1998 כדי לאמן את אספניול. לאחר מכן אימן במשך שש שנים את האלביסלסטה והמשיך את הקריירה הבינלאומית עם ארבע שנים נוספות בצ'ילה. בשנים האחרונות עמד על הקווים של אתלטיק בילבאו ומארסיי, וזו הייתה אמורה להיות משרתו הראשונה באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully