וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שוינפלד נחת בישראל, גיא אסולין שוחרר מהסגל

הקשר צפוי לקבל פיצוי חד פעמי ויחפש בעקבות אופציות אחרות בליגת העל, החלוץ יגיע לאימון הקבוצה ובמועדון מאמינים כי ההחלטה בעניינו תתקבל בשבוע הקרוב. זגורי וביטון ינסו להרשים את גוטמן

צילום: אבי כהן, עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: אימון הפתיחה של הפועל תל אביב

חלוץ הפועל תל אביב, ארון שוינפלד, נחת הבוקר (רביעי) בארץ ואמור להצטרף לאימון הקבוצה אחר הצהריים. כזכור, במשך תקופה קצרה שהחלוץ שהה בחופשה בארצות הברית נותק עמו הקשר ובמועדון לא הצליחו להבין אם הוא מתכנן לעזוב. חוסר התקשורת בין האדומים לשוינפלד גרם לכך שבהפועל תל אביב רצו לבטל את הצעתם לחלוץ עם חוזה משודרג, אך לאחר שההנהלה קיבלה מסרים מרגיעים מכיוונו, הוחלט לעסוק בסוגייה זו כאשר הוא ישוב לארץ.

נכון לעכשיו, למרות הצהרות של החלוץ לפיהן הוא רוצה להישאר במועדון, לא ברור אם אכן שוינפלד ישחק בקבוצה בעונה הקרובה. החלוץ לא פוסל מעבר כאשר מכירתו עשויה להכניס לא מעט כסף לקופה הריקה של המועדון, שסובל מבעיות כלכליות. בימים הקרובים יוחלט סופית אודות עתידו כאשר רוב הסיכויים כי הוא ישאר בהפועל תל אביב.

עוד בנושא:
הפועל תל אביב ערכה אימון פתיחה. הרוש: "השנה הכול יותר רציני"
עזרא חתם בהפועל ת"א, שוינפלד: "נבחרת ישראל או ארה"ב? שאלה קשה"

ארון שוינפלד אריאל הרוש באימון הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
ההחלטה בקרוב. שוינפלד באימון היום/אתר רשמי, הפועל תל אביב

כמו שוינפלד, גם ישראל זגורי ודודו ביטון אמורים לשוב לאימונים. השניים יחד עם עוד מספר שחקנים מושאלים אמורים להתייצב לאימוני הקבוצה ביום ראשון. זגורי וביטון, המחזיקים חוזים גבוהים, קיבלו מסר כי אלי גוטמן מעוניין להתרשם מכושרם וייתכן כי אם המאמן ירצה אותם הם יישארו בסגל. עם זאת, בהפועל מחפשים קבוצות שיסכימו להתחלק בנתח משכר שלהם, אולם כרגע בגלל חוזיהם הגבוהים אין קבוצות שמועניינת לצרף אותם באופן מיידי. שחקן נוסף המועמד לקבוצה הוא חסן אבו זייד. בסביבתו של השחקן טוענים כי הפועל מכונה לטרייד בינו לבין רמזי ספורי שיעשה את דרכו לבני יהודה. בהפועל לא מאשרים את העניין, אך טוענים כי אביחי ידין לא יחתום בקבוצה בסופו של דבר, ייתכן כי אבו זייד אכן יגיע. גיא אסולין, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, שוחרר מהקבוצה. הקשר צפוי לסגור אודות פיצוי חד פעמי מול ההנהלה, שיסיים את דרכו במועדון ויחפש אופציות אחרות בליגת העל.

בנושא אחר, הקבוצה תפתח את מכירת המנויים לעונת 2016/17 בסוף השבוע הקרוב בהפנינג שתערוך באצטדיון המושבה בו תשחק בשנים הקרובות בשל השיפוץ בבלומפילד. אל ההפנינג הוזמנו כל מחדשי המנויים מהעונה הקודמת, שיגיעו ליציעי המושבה השונים ויכירו את הכיסא החדש שלהם. תקופת חידושי המנויים תימשך עד תאריך 14/7 ולאחר מכן תיפתח לקהל הרחב. הנהלת הפועל תל אביב השאירה את מחירי המנויים על כנם וללא שינוי לעומת העונה שעברה, זאת על אף שתכולת אצטדיון המושבה קטנה בכ-3000 מקומות לעומת בלומפילד, מה שגורם לירידה משמעותית בהכנסות ממכירת כרטיסים ומנויים.

עדכון ראשון: 16:00

שחקן הפועל תל אביב גיא אסולין. ברני ארדוב
יחפש אופציות חדשות. אסולין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully