וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביין נפרד: "הגעתי כמנכ"ל בריטי עם חליפה ואני עוזב כישראלי"

5.7.2016 / 20:58

מנכ"ל מכבי תל אביב העניק ראיון פרידה לאתר הרשמי של הקבוצה לפני עזיבתו: "אני עוזב בלב כבד. מי שיקבל את התפקיד שלי יקבל את תמיכת הבעלים. בטוח שהמועדון ימשיך להגיע להישגים"

מסיבת העיתונאים בה קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב

קיץ של שינויים עובר על מכבי תל אביב. פטר בוס עזב והוחלף בשוטה ארבלדזה, ערן זהבי וקרלוס גרסיה יצאו שניהם לדרך חדשה והאוהדים עדיין ממתינים לרכש. מעבר לכך, סגנית האלופה נאלצה להפרד גם מהמנכ"ל מרטין ביין, שאחרי שנתיים עזב לסנדרלנד. לפני עזיבתו הוא העניק ראיון פרידה לאתר הרשמי של הקבוצה. הסקוטי דיבר על הגעתו למועדון, תהליך העבודה והקושי בעזיבה.

"הגעתי כמנכ"ל בריטי עם חליפה ועניבה ואני עוזב כישראלי", פתח את דבריו, "לאור השינויים שהקבוצה עוברת הקיץ, אני יכול להבין את התהייה 'לאן מכבי תל אביב הולכת?'. מכבי לא יכולה להרשות לעצמה להיראות כמועדון קטן, כל מי שיקבל את התפקיד שלי יקבל את תמיכת הבעלים והצוות שמקיף אותו בקנדה ואני בטוח שהמועדון ימשיך להגיע להישגים בעתיד.

"כשהגעתי מצאתי דברים יפים אותם הוריש לי קודמי בתפקיד (ג'ק אנגלידיס) ופשוט שמרנו על גובה הרף. ראיתי ישר שיש כאן בסיס אוהדים גדול עם המון תשוקה שרוצה להיות בקרבה למועדון. למכור קרוב ל-20 אלף חולצות בעונה זה מדהים".

מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין. ניב אהרונסון
"חוויה שלעולם לא אשכח". ביין/ניב אהרונסון

על ההבדלים בין ריינג'רס, מנה הגיע לקבוצה, לבין הצהובים: "הגעתי ממועדון עם אצטדיון ומתקנים טובים יותר וגם בסיס אוהדים רחב יותר (ריינג'רס), אז הייתי צריך לעבוד קשה יותר וללכלך קצת יותר את הידיים. אהבתי את ההיבט הזה מאוד, זה החלק ממנו הכי נהניתי. למדתי מספר דברים מהאנשים בקבוצה ובישראל".

"חווינו תקופות מעבר", המשיך, "מאמנים באים והולכים ובמובן מסוים זוהי מחמאה לקבוצה שהם הגיעו מלכתחילה וזה מאכזב שהם עזבו. למעשה, אני דוגמא נוספת לכך. הגעתי ותרמתי מהידע שלי ואני עוזב בלב כבד. הזלתי מספר דמעות כשנפרדתי מהאנשים - חברים, צוות ואנשים שגרמו לי להרגיש בבית. אני עוזב בתחושת סיפוק נפלא, זו הייתה חוויה שלעולם לא אשכח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully