וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "היה לי חלום שבניון יפרוש כמו שמגיע לו"

5.7.2016 / 8:00

מתבייש מבניון ("כאב לי מה שהוא עבר"), מצפה מאלברמן ("עכשיו הוא יצטרך לדבר"), ולא, לא מוכן לדבר על חזרת עטר ("לא צריך לחפש במקומי אחד שיבקיע 35 שערים"). ערן זהבי נפרד ממכבי תל אביב, כולל הווטסאפ האחרון מגולדהאר וד"ש לאווירון: "הייתי שובר את השיא שלו"

SNTV

בווידאו: תקציר משחק הבכורה של ערן זהבי בסין

עד שרעייתו שי תגיע בשבוע הבא, תחילה רק עם בנו רוי, יש לערן זהבי מספיק מה לעשות בגוואנגז'ו. אתמול למשל הוא עבר לדירה החדשה שהוא שוכר, ומאוחר יותר אחרי האימון כבר היה בבית המלון עם הקבוצה שתשחק היום בסוג של משחק ראווה נגד שאלקה (14:30, ספורט 1). זהבי לא ישחק היום, אבל הוא כבר חישב ומצא שמחכים לו שבעה משחקי ליגה רק בחודש יולי. בין סידור לאימון בעיר, הוא כל הזמן מתעדכן במה שקורה במכבי תל אביב. החברים לקבוצה לשעבר מתכתבים איתו בתדירות גבוהה. מספרים לו מה עובר עליהם בלעדיו ומשתפים אותו בכל מה שקורה בקרית שלום.

קשה להם עדיין להתנתק ממך. ג'ורדי קרויף אמר לי אתמול שהוא הרבה יותר עצוב בשבילו מאשר שמח בשבילך.

"אני יכול להבין מאיפה באה האמירה שלו. לאורך כל הדרך, היינו יחד. הוא הביא אותי למועדון ועזר לי בכל רגע. גם אני עזרתי לו הרבה. ברור שהוא עצוב בשבילו שעזבתי. הפרידה לא היתה קלה לשנינו. זה לא שנסיים את מערכת היחסים בינינו ועכשיו כשאנחנו לא עובדים יחד, אולי נהיה אפילו חברים יותר קרובים כי גם הדיסטנס הקטן שהיה בינינו יישבר עכשיו כשאני לא שחקן שלו. אחרי המשחק הראשון כאן הוא שלח לי הודעה מאוד מרגשת".

קרויף גם מאוד מגן על הרמה בליגה הסינית וכשהוא שומע שאנשים טוענים שהרמה נמוכה, הוא נותן כדוגמא את ג'קסון מרטינס וטוען שהוא לא עושה בקלות מה שאתה עשית בחצי השעה בשבת.

"אני רגיל בישראל לזלזול של כולם. בישראל הליגה הבלגית היא על הפנים והליגה הסקוטית גרועה. מכירים אצלנו רק אנגליה וספרד. אני לא אומר שהליגה הסינית היא מאריות העולם ואני גם לא יכול לחוות דעה כי מה ראיתי עד עכשיו? יכול להיות שיהיו משחקים שהרמה בהם תהיה על הפנים ויהיו משחקים שהרמה תהיה בהם מצויינת".

עוד בנושא

צפו בתקציר: שער ובישול לזהבי בבכורה במדי גוואנגז'ו R&F
מאמנו החדש של זהבי: "עוד נראה ממנו הרבה דברים יפים"
בסין עוד לא נרגעו מההצגה: "לא ציפינו מזהבי לדבר כזה"
מתרחק: מכבי חיפה דורשת שני מיליון יורו על אלירן עטר

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני לא מאמין שג'ורדי יעזוב את מכבי תל אביב בגלל ערן זהבי"/ברני ארדוב
"מכבי צריכה למצוא את הנוסחא איך להיות ביחד וזה ייכפר את העזיבה שלי. חשוב שמכבי תמשיך להיות ממושמעת, ששחקנים ירוצו אחד בשביל השני, שימשיכו לפתח את המועדון. גם כשהגעתי למכבי תל אביב לא הייתי הסופרסטאר והפכתי לכזה בזכות הקבוצה"

העזיבה שלך שברה את קרויף והוא בדרך החוצה. אם היית נשאר, הוא לא היה חושב לעזוב.

"כרגע הוא במכבי תל אביב. אני לא רואה שהוא עוזב. אני לא מאמין שג'ורדי יעזוב את מכבי תל אביב בגלל ערן זהבי. צריכים לקרות מספר דברים כדי שיגרמו לבן אדם לקבל החלטה כזו. אני מקווה בשביל מכבי שג'ורדי ישאר, אבל גם אם הוא יילך אוכל להבין אותו כי הוא כבר הרבה שנים במכבי ואולי הוא רוצה להתקדם לאתגר הבא".

התרומה שלך היתה יותר על הדשא עם השערים והבישולים או יותר בחדר ההלבשה בקרית שלום לאורך כל השבוע?

"כולם מסתכלים על הגולים אבל אני חושב שזה לא מה שיחסר למכבי תל אביב. אני חושב שיחסר מה שהבאתי מעבר לגולים כי הבאתי למכבי אופי, מנהיגות, דוגמא באימונים. כששחקנים היו רואים אותי מגיע לכל אימון באותה רצינות ונחישות ומתאמן בכל הכוח, זה היה גורם לכולם להרים את הרמה ולהיות רציניים. הרי הייתם משבחים אותי וכותבים עליי ובכל זאת הייתי בא למחרת ועושה את האימון הכי טוב שיש ועובד עוד יותר קשה ומנסה לדחוף את כולם. זה הרבה יותר חשוב משערים".

אז איך מכבי תל אביב מוצאת את המחליף?

"מכבי תל אביב לא צריכה לחפש את המחליף של ערן זהבי. מכבי צריכה למצוא את הנוסחא איך להיות ביחד וזה ייכפר את העזיבה שלי. חשוב שמכבי תמשיך להיות ממושמעת, ששחקנים ירוצו אחד בשביל השני, שימשיכו לפתח את המועדון. גם כשהגעתי למכבי תל אביב לא הייתי הסופרסטאר והפכתי לכזה בזכות הקבוצה, בזכות החוזק שלה ובזכות זה שפירגנו אחד לשני".

אייל ברקוביץ' לא התבייש להגיד פעם שכאשר אברם גרנט ניפה אותו מנבחרת ישראל, הוא רצה שהיא לא תצליח. מה אתה מרגיש כעת כלפי מכבי תל אביב?

"מה זאת אומרת? אני רוצה שמכבי תל אביב תזכה באליפות בלעדיי. גם מפה אני עוזר ומנסה לסייע לשחקנים. אני אוהב את המקום הזה. אין לי שום רגש שלילי למקום הזה. גם אי אפשר להשוות בין המקרים כי אותי אף אחד לא זרק ממכבי תל אביב. אין לי שום טינה ואני לא רוצה להראות שמכבי לא יכולה להצליח בלעדיי. אני כאן בסין בזכות החברים שלי לקבוצה".

מה אתה עושה משם כדי לסייע למכבי תל אביב?

"קורים כיום במכבי תל אביב דברים. אני עזבתי וקרלוס עזב ויש קצת אי ודאות. אני מדבר עם מי שלא מרגיש טוב כי מידע מגיע אליי. אני הכי שמח בעולם לעזור מכאן לחברים שלי לחדר ההלבשה".

נשמע שאתה צריך להרים את המוראל לאלה שנשארו.

"כל מה שאצטרך לעזור מכאן אני אעשה. כל בעיה הכי קטנה שיש, אשמח לפתור אם אני יכול".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. קובי אליהו
"ראיתי שהוא לא בכיוון, ואנחנו אפילו קצת מתווכחים". מיטש גולדהאר/קובי אליהו
"בטורונטו ראיתי שלי ולמיטש אין כל כך מכנה משותף ברמה של חוזה חדש. כשהגעתי אליו מהחופשה בתאילנד אמרתי לו: 'מיטש, אל תשים אותי בדילמה'. ציפיתי שהוא ייתן לי לעזוב בחמישה מיליון יורו, אבל הוא ביקש שמונה מיליון"

חלקם האמינו שתחזור לקבוצה כשהם היו במחנה האימונים.

"כשהם היו במחנה האימונים ואני התאמנתי לבד בקרית שלום ניסיתי להוציא מהשיח את האפשרות שאני אחזור כי לא רציתי שזה יפגע להם בריכוז במחנה האימונים. הם רצו שאשאר, אבל מאוד מבינים את ההחלטה ללכת. ההודעות שקיבלתי מהשחקנים אחרי שחתמתי כאן, ריגשו אותי הכי הרבה. היו שחקנים שהשקיעו ושלחו הודעות מדהימות וכל פעם שקראתי את ההודעות האלה, ירדו לי דמעות. זה עשה לי ממש טוב על הלב".

מה קרה בין הרגע שעזבת את מיטש גולדהאר בטורונטו בידיעה שאתה עוזב לסין לבין הרגע שהחלטת ביום ראשון שעבר שאתה נשאר במכבי תל אביב.

"ראשית, לא עזבתי את טורונטו בידיעה שאני עובר לסין כי תג המחיר שמיטש הציב עליי היה מאוד גבוה. בטורונטו ראיתי שלי ולמיטש אין כל כך מכנה משותף ברמה של חוזה חדש. כשהגעתי אליו מהחופשה בתאילנד אמרתי לו: 'מיטש, אל תשים אותי בדילמה'. ציפיתי שהוא ייתן לי לעזוב בחמישה מיליון יורו, אבל הוא ביקש שמונה מיליון. עזבתי את טורונטו בידיעה ששני דברים יכולים לקרות או שאני עובר לסין בסכום ענק של שמונה מיליון יורו או שאני נשאר במכבי תל אביב בחוזה שהיה לי".

הוא לא הציע לך שם חוזה חדש?

"ניסינו בהתחלה לדבר על זה קצת אבל ראיתי שהוא לא בכיוון ואנחנו אפילו קצת מתווכחים, אז העדפתי ללכת. בסך הכל לא יכולתי לבוא אליו בטענות. מיטש תמיד נתן לי חוזה חדש בכל עונה ובאמת שאין לי טענה אליו".

אמרו לי שיצאת פגוע מטורונטו על כך שהוא לא הציע לך חוזה חדש ומשודרג.

"לא יצאתי פגוע. אני יודע מה זה כדורגל ומה קורה כשנכנסים למשא ומתן. עברתי הרבה משאים ומתנים בחיים שלי ואני לא נפגע אישית. התאכזבתי שלא יצאנו משם הם החלטה מסויימת, זה כן".

ההחלטה היתה שתג המחיר יהיה יותר גבוה.

"אתה יודע מה זה לעלות מחמישה מיליון לשמונה מיליון? זה עוד שישים אחוז בעסקה".

זאת אומרת עזבת את מיטש בידיעה שהסינים לא יקחו אותך.

"נכון. הם התחילו בשלושה מיליון, מי חשב שיגיעו לשמונה מיליון? בימים שאחרי זה ג'ורדי ניסה להילחם עליי וניסה לעשות הכל אבל בסופו של דבר זה לא קרה ואני לא כועס על מיטש".

עכשיו אתה לא כועס כי הכל מאחוריך, אבל בשדה התעופה כשאמרו לך לטוס עם מכבי למחנה האימונים מאוד כעסת וגם בראשון שעבר כשהכל התפוצץ ברגע האחרון, היית מאוד כעוס.

"עברתי תקופה מאוד לחוצה עם הרבה אמוציות. פעם אתה חושב שאתה נשאר ופעם אתה מבין שאתה הולך".

ערן זהבי אחרי החתימה בקבוצת גוואנגז'ו R&F. האתר הרשמי של גוואנגז'ו, אתר רשמי
"ככל שהתקדמו הפגישות, כל מה שביקשתי הם נתנו והראו לי עד כמה הם רוצים אותי"/אתר רשמי, האתר הרשמי של גוואנגז'ו
"היה סיכוי גדול שאני נשאר ואני כבר הייתי שלם עם זה שאני נשאר. היו שיחות טובות אבל בסופו של דבר לא הסתדר וחשוב לי שיידעו שאני לא כועס על מכבי"

עם כל זה שג'ורדי ניסה לאורך כל השבוע לשנות את הדברים, התפנית התרחשה בסוף השבוע וביום ראשון כבר הכל היה סגור שאתה נשאר.

"זה התחיל באוהדים שהגיעו אליי ביום שישי הביתה ונמשך באימון בקרית שלום ביום שבת כשהאוהדים הגיעו לאימון. עשו לי מחווה יפה וריגשו אותי מאוד ואז הגיע יום ראשון עם ההצעה החדשה של מיטש"

כל האנשים סביבך ביטלו את כרטיסי הטיסה כי הבינו שאתה נשאר.

"כן, היה סיכוי גדול שאני נשאר ואני כבר הייתי שלם עם זה שאני נשאר. היו שיחות טובות אבל בסופו של דבר לא הסתדר וחשוב לי שיידעו שאני לא כועס על מכבי. חבל לעשות מזה יותר ממה שהיה כי בסופו של דבר העסקה הזו טובה לכולם".

במקביל לאוהדים שרצו שתישאר ושלחו לך הודעות, היו גם כמה הודעות לא פשוטות שנשלחו אליך מאוהדים אחרים שחשבו שאתה מנסה לסחוט את מכבי תל אביב.

"היו כמה כאלה אבל הרוב היו הודעות תמיכה ללא סייג. גם מי ששלח לי הודעה קצת קשה, בטח בלי קללות או משהו כזה, שלח לי אחרי זה הודעת התנצלות. אין לי כעס כלפי איש. אני בטוח שאחרי שהעניינים יירגעו נוכל לעשות יחד פרידה כמו שצריך. אין לי שום דם רע עם מכבי תל אביב ואני ארצה לחזור למכבי אחרי שאשוב לארץ".

גוואנגז'ו אמורה לגרום לצלקת פאלרמו להגליד.

"ברור שחששתי בהתחלה במיוחד כשהיום אני בעל משפחה עם שלושה ילדים קטנים. רציתי לראות כל דבר בגואנגז'ו. רק אחרי שראיתי שיש לי את כל מה שצריך, החלטתי שאני הולך על זה בלי להסתכל לאחור".

מתי היה הרגע בו החלטת שזה זה ושאתה חותם בגוואנגז'ו?

"עוד לפני שנחתתי כאן, כבר חשבתי במטוס שאולי זה באמת צריך לקרות כי היו כבר יותר מדי צירופי מקרים שלימדו שאני צריך ללכת לדרכי. כשהגעתי לא ציפיתי שיחכו לי אוהדים בשדה. המועדון שם אותי במלון הכי טוב אבל לא זה קנה אותי. ככל שהתקדמו הפגישות, כל מה שביקשתי הם נתנו והראו לי עד כמה הם רוצים אותי".

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. פנג ז'ן, ספק 500
"אני האיש היחיד בעולם שחתם על חוזה כזה ובכה"/ספק 500, פנג ז'ן
"בעונה שעברה ספרו לי את הדקות בהן לא הבקעתי. אם הייתי נשאר בארץ בחוזה גבוה יותר ולא הייתי מבקיע, הפעם היו סופרים לי כמה עולה כל דקה שאני לא מבקיע"

לא חששת להרוויח כל כך הרבה כסף במכבי תל אביב? לא היה פחד מהעיניים של האנשים עליך או מהעובדה שהחברים לקבוצה עלולים לקנא.

"לא פחדתי לרגע מהחברים לקבוצה. אני משוכנע שחלק גדול מהחברים שלי ישמחו גם אם ארוויח פי שלושה וגם אם זה היה קורה במכבי תל אביב. הרי הם ידעו כמה נתתי בשבילם ובשביל הקבוצה ושהכסף לא הופך אותי לכוכב. תמיד הרגשתי שהחברים תמימי דעים שמגיע לי להרוויח יותר מכולם. אבל היה קצת לא נעים מזה שכולם התחילו לדבר על הכסף שלי. הרי עוד לא חתמתי כאן וכולם עשו חשבון מה אני יכול לקנות בכסף הזה. ואני? הרי לא גנבתי מאף אחד ולא שמתי אקדח לרקה לאיש. אני זוכר שבעונה שעברה ספרו לי את הדקות בהן לא הבקעתי. אם הייתי נשאר בארץ בחוזה גבוה יותר ולא הייתי מבקיע, הפעם היו סופרים לי כמה עולה כל דקה שאני לא מבקיע".

ומה היה במעמד החתימה?

"הייתי מאוד נרגש. היה לי מאוד קשה. אני חושב שאני האיש היחיד בעולם שחתם על חוזה כזה ובכה. בכיתי כי אני עומד לא לראות את החברים שלי ואת האוהדים וויתרתי על המעמד שלי שעבדתי עליו כל כך קשה. לא ישנתי טוב בלילות שלפני החתימה. כל הזמן חשבתי מה יהיה. היה לי מאוד קשה. אני זוכר שעמדתי מול הנוף של כל העיר והרשיתי לעצמי קצת".

השחקנים בגוואנגז'ו הכירו אותך?

"מהרגע הראשון עשו לי כבוד ואחרי המשחק בשבת זה התחזק עוד יותר. אני מקווה שנהיה כאן כמו במכבי תל אביב שכולם מכבדים את כולם. אמנם רכשו אותי כשחקן מוביל אבל זה לא ישנה משהו במוסר העבודה שלי או ביחס שלי למקצוע".

קיבלת הרבה הודעות משחקנים בארץ, מי הכי ריגש אותך?

"זה יהיה עוול להזכיר רק אחד. היו הרבה שפשוט חיממו לי את הלב ולא רק ממכבי תל אביב".

חשבתי שאולי דקל קינן שלח משהו?

"האמת, דקל לא שלח לי כלום. העניין ההוא מאחורינו ויישרנו את ההדורים עוד בנבחרת. יצאתי מהארץ בלי אויבים. יכול להיות שדקל מבסוט שעזבתי, כי אחרי שהתפייסנו כבר לא היה מקום לזה שיהיו לנו תקריות במגרש".

ערן זהבי מכבי תל אביב מול יוסי בניון מכבי חיפה. ברני ארדוב
"היה לי מצפון גדול מאוד בסיפור של יוסי"/ברני ארדוב
" היה לי תסריט בראש שאני רוצה לשחק עונה אחת עם יוסי. הוא שחקן שהערצתי בתור ילד. כל כך הערצתי אותו וכאב לי מה שהוא עבר בעונה שעברה. רציתי להחזיר לו. רציתי שניקח אליפות יחד ושהוא יסיים את הקריירה כמו שמגיע ליוסי בניון"

בוא נחזור למכבי תל אביב ולתכניות שלה. אלירן עטר הוא מחליף ראוי לערן זהבי?

"אנחנו עושים ראיון עליי או על אלירן עטר?".

זו תשובה לציטוט?

"אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה".

אבל מכבי צריכה למצוא מי ישים את 35 השערים שלך.

"לא צריך לחפש אחד שיבקיע 35 שערים. אולי יהיו ארבעה שיתחלקו? עם משחק קבוצתי טוב אפשר לחפות על ההיעדרות שלי. אפשר גם להבקיע פחות שערים. אל תשכח שבעונה שעברה הבקענו יותר מבאר שבע אבל הפסדנו את האליפות. אולי מכבי תהיה הקבוצה שתבקיע פחות שערים, אבל תיקח את האליפות".

אורלנדו סה יכול לעשות את העבודה?

"אני רואה שהוא טוב מתחילת העונה. אם יתנו לו ביטחון ואם ישחקו לכיוונו ואם הדברים יתחברו לו, הוא יהיה החלוץ שמכבי תל אביב צריכה. אבל גם יכול להיות שלא ומנטלית כבר קשה לו קצת. ימים יגידו".

יוסי בניון אמר לי: 'איך ערן עשה לי את זה? שיכנע אותי לבוא ובסוף הוא עוזב'.

"הסיפור של יוסי בניון לא פשוט לי. היה לי מצפון גדול מאוד בסיפור של יוסי. לא היה לי קל, אבל אני חושב שיוסי נמצא במועדון ענק שיחבק אותו ויעשה לו רק טוב ובסוף המעבר הזה יהיה נכון".

מה הכוונה היה לי מצפון?

"שמע, אני אספר לך. היה לי תסריט בראש שאני רוצה לשחק עונה אחת עם יוסי. הוא שחקן שהערצתי בתור ילד. כל כך הערצתי אותו וכאב לי מה שהוא עבר בעונה שעברה. רציתי להחזיר לו. רציתי שניקח אליפות יחד ושהוא יסיים את הקריירה כמו שמגיע ליוסי בניון. זה היה התסריט שלי. זה היה החלום שלי ובסוף הוא לא התגשם".

שוטא ארבלדזה לא נתן לו לשחק במשחק הראשון.

"אני מקווה שאתם בתקשורת לא תספרו ליוסי את הדקות ולא תעשו כל משחק את החשבון כמה יוסי שיחק ואני בטוח שזה יקל עליו את החיים. חבר'ה, יוסי בן 36 והוא שחקן מצוין אבל הוא צריך להיות חלק מהקבוצה ולהיות זה שיעשה את השינוי. ברור שהוא גם יפתח בהרכב אבל לא צריך לעשות סיפור מכל פעם שהוא לא משחק. הוא לא רוצה את ההתעסקות הזו".

שער הבכורה שלך הזכיר את השער ההוא בבאזל. שערי נגיחה לא אופייניים לך.

"יש לי משחק ראש לא רע בסך הכל וכבשתי לא מעט. בוא נגיד שהיה גול נחמד והפתעתי את עצמי קצת".

דור מיכה לא מקנא שמצאת לך מישהו אחר שיבשל לך שערים?

"תאמין לי שאני מקנא יותר בחלוצים של מכבי ממה שמיכה צריך לקנא בקשרים שלנו. כל קבוצה צריכה שחקנים קבוצתיים כמו דור מיכה. הוא מבשל הרבה, עוזר בהנעת הכדור. אם תוציא את מיכה ממכבי תל אביב, היא תהיה קבוצה אחרת".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב עם דור מיכה. יוסי ציפקיס
"אם תוציא את מיכה ממכבי תל אביב, היא תהיה קבוצה אחרת"/יוסי ציפקיס
"אלוהים שלח לגל אתגר גדול ואני מאמין שהוא יתמודד איתו. גל תמיד היה מנהיג במגרש ומחוץ למגרש אבל הוא תמיד היה איפשהו בפינה שלו. זה היה תמיד שרן ייני שהלך לדבר או אני שדיבר. גל תמיד היה השקט המקצועי של מכבי תל אביב אבל עכשיו יש לו עבודה יותר קשה"

אחרי עזיבתם של קרלוס גרסיה ויואב זיו, נשאר תיק גדול על הגב של גל אלברמן.

"אלוהים שלח לגל אתגר גדול ואני מאמין שהוא יתמודד איתו. גל תמיד היה מנהיג במגרש ומחוץ למגרש אבל הוא תמיד היה איפשהו בפינה שלו. זה היה תמיד שרן ייני שהלך לדבר או אני שדיבר. גל תמיד היה השקט המקצועי של מכבי תל אביב אבל עכשיו יש לו עבודה יותר קשה. הוא צריך עכשיו לדבר ולדעתי האישית זה יעשה לו רק טוב".

מה אתה שומע מהחברים על ארבלדזה?

"אמרו לי שהוא משתגע עליהם קצת ושיש משמעת חזקה. זה מה שצריך במכבי תל אביב. צריך לעבוד על הדברים הקטנים ולא לתת למקריות להפסיד או לנצח משחקים. צריך להיות מוכן לכל דבר".

אלון מזרחי יכול להיות רגוע לגבי מלכות השערים?

"הוא יכול להיות רגוע. הוא עשה שיאים וגם אני עשיתי שיאים ולא אהבתי שהוא הזכיר אותי ואמר שלא אשבור את השיא שלו. אני יכול להגיד שהייתי שובר את השיא שלו אם הייתי נשאר בישראל, אבל אני לא יכול לאמת את זה. אז יכול להיות שאני לא אשבור כבר את השיא שלו אבל גם הוא לא יוכל לשבור את השיאים שלי".

בדקת לאמא שלך כבר מקום למספרה בגוואנגז'ו?

"אמא תישאר בארץ. נכון שהיה לה קשה מאוד אבל היא חיבקה אותי ונישקה אותי ואמרה לי לך תכבוש את העולם. הפרידה זמנית והיא תבוא לפה כמו שאני אגיע בפגרה לארץ. הקשר בינינו ישאר אותו דבר. אני מדבר איתה מפה חמש פעמים ביום. אל תשכח שהיא גם הטלפון הראשון שאני עושה בבוקר. היא קמה כבר בשש בבוקר וזה 11 בבוקר אצלי אז אנחנו מחליפים טלפון ראשון מאוד מוקדם".

למה הכי תתגעגע בארץ?

"יחסר לי יום ששי עם המשפחה. יחסר לי הקהל במגרשים ואוהדי מכבי. באתי לפה לכבוש פסגות חדשות עם אתגרים חדשים ואני מקווה לחזור לארץ בזמן הנכון. אני מתכוון להיות כאן הרבה זמן".

מיטש גולדהאר כתב לך משהו אחרי החתימה?

"הוא שלח הודעה מסויימת. כל אחד נפרד בדרכים שלו".

היא היתה חיובית או לקונית?

"היא היתה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully