וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור חתם לעונה נוספת בהפועל תל אביב: "מאושר להמשיך"

3.7.2016 / 21:47

קפטן האדומים נשאר במועדון בצל השמועות על עזיבה אפשרית: "רוצה להודות לאוהדים. אולם מלא יביא אותו צעד קדימה". רמי כהן: "כבר מרגע סיום העונה היה לנו שמקומו של מתן אך ורק איתנו"

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נשאר בבית. נאור/ברני ארדוב

בצל שמועות על פרידה אפשרית, הודיעה היום (ראשון) הפועל תל אביב כי הקפטן מתן נאור ימשיך לעונה נוספת - העשירית שלו במועדון. "אחרי קיץ לא פשוט, אני מאושר להגיד שאני ממשיך באדום", אמר נאור. "אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה הגדולה שהעניקו לי, במיוחד מסיום העונה. בהפועל בונים השנה קבוצה מיוחדת, ואני קורא לכולכם לרכוש מנוי לעונה הקרובה. התמיכה, האהדה והאווירה באולמנו הביתי הורגשה, במיוחד בסיום העונה שעברה ואני מאמין שאולם מלא באדום – יביא אותנו צעד אחד קדימה".

היו"ר רמי כהן הוסיף: "כבר מרגע סיום העונה היה ברור לנו שמקומו של מתן אך ורק איתנו. אני שמח שידענו לגלות הבנה משני הצדדים, ושידענו להוכיח שוב שהפועל תל אביב יודעת להוקיר את סמליה ושחקניה המסורים. נמשיך לעבוד קשה על מנת לבנות קבוצה טובה ואטרקטיבית בצלמו של המועדון".

בקבוצה חתומים הישראלים רביב לימונד, תמיר בלאט, דניאל איידן ותומר גינת לצד הגארד האמריקאי אלאנדו טאקר.

נאור, 35, גדל במכבי רחובות והצטרף לראשונה להפועל תל אביב ב-2002, ממנה עבר להפועל ירושלים. ב-2007 עבר לעירוני נהריה במדיה שיחק שתי עונות לפני שחזר לקדנציה שנייה אצל האדומים.

עוד בנושא:

מהעונה הבאה: חוק הצעירים יכלול רק שני שחקנים
הפועל ירושלים: אייזק רוזפלט וטרוויס פיטרסון חתמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully