וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ניקולה עוזר מאמן, רולנד שוחרר, פיטרסון על סף חתימה

2.7.2016 / 21:58

המאמן הארגנטינאי מונה לתפקיד עוזרו של פיאניג'ני בשנתיים הקרובות: "ירושלים מועדון בצמיחה". סגנית האלופה בחרה לצאת מחוזהו של הגארד האמריקאי, וצפויה לצרף את טרוויס פיטרסון (31, 2.08) מסראטוב

מרסלו ניקולה עוזר מאמן הפועל ירושלים. הפועל ירושלים,
עוזר מאמן חדש בבירה. מרסלו ניקולה/הפועל ירושלים

הפועל ירושלים הודיעה הערב (שבת) על מינויו של מרסלו ניקולה לתפקיד עוזר המאמן של סימונה פיאניג'ני בשנתיים הקרובות. בקבוצה פנו במהלך סוף השבוע למרקו קרספי, שהיה המועמד המוביל של המאמן האיטלקי, אך בין הצדדים התגלו פערים שמנעו את הגעתו, ולאחר מכן נעשתה פנייה לניקולה, שחתם.

"אני מצפה בכליון עיניים לחוויה החדשה ולאתגרים שניצבים בפנינו", אמר ניקולה לאחר החתימה, "הפועל ירושלים הוא מועדון בצמיחה ואני מאוד שמח להיות חלק מהפרוייקט הזה. שמעתי כבר הרבה על הקהל שלנו, ואני בטוח שאיתו, ויחד עם הנסיון של המאמן סימונה פיאניג'אני, יש לנו בסיס טוב להצלחה בליגה הישראלית ולהמשך התקדמות באירופה. עכשיו הזמן להמשיך במרץ לבנות את הסגל, כדי שתהייה לנו הקבוצה הטובה ביותר שאפשר". פיאניג'ני הוסיף: "אני מאוד שמח שניקולה מצטרף להפועל. הוא מאמן טוב מאוד, עם נסיון כדורסל עשיר בכל הרמות. אני בטוח שההצטרפות שלו תהפוך אותנו לקבוצה טובה יותר".

ניקולה (45), שחקן נבחרת ארגנטינה, רשם קריירה מפוארת באירופה כשחקן כשעבר בפנאתנייקוס, ברצלונה, בנטון טרוויזו, סיינה וטאו ויטוריה. ב-2012 מונה לעוזר המאמן של מורסיה, כשבסוף עונת 2013/14 מונה לתפקיד המאמן של הקבוצה. בסוף העונה שלאחר מכן הגיע לריטאס וילנה, אך בפתיחת העונה שעברה פוטר. בעונה האחרונה של סימונה פיאניג'אני כעוזר המאמן של סיינה, מרסלו ניקולה שיחק בקבוצה.

שחקן סראטוב טראוויס פיטרסון מול שחקן הפועל ירושלים בר טימור. ברני ארדוב
בעונה הבאה ביחד? טרוויס פיטרסון במדי סראטוב מול בר טימור/ברני ארדוב

האדומים נמצאים במשא ומתן מתקדם עם הפורוורד טראוויס פיטרסון ששיחק בעונה שעברה בסראטוב הרוסית ו-ולנסיה הספרדית והוא נמצא על סף חתימה. האדומים פגשו את פיטרסון העונה במדי הקבוצה הרוסית ביורוקאפ, כשהפציץ 29 נקודות והוריד 14 ריבאונדים בהפסד של ירושלים ברוסיה, והוסיף 29 נקודות, כולל 7 מ-10 מחוץ לקשת, בניצחון החוץ של קבוצתו בארנה.

מי שסיים את דרכו בבירה הוא אי ג'יי רולנד. ירושלים עדכנה את נציגיו של השחקן כי בחרו להשתמש באופציית היציאה שהייתה להם מחוזהו ולשחררו. הגארד האמריקאי בן ה-33 רשם העונה 11 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-3 ריבאונדים למשחק בליגה, כשבפלייאוף עלה ל-15 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים בממוצע.

פיטרסון (31, 2.08) הוא בוגר אוניברסיטת סמפורד משנת 2008 שהעביר את כל הקריירה שלו באירופה. בשנת 2008/9 הגיע לרילסקי ספורטיסט הבולגרית ושיחק במדיה שנתיים, מה שגרם לאקדמיק סופיה החזקה לצרף אותו אליה. בעונת 2011/12 הצטרף לפרוסטיוב הצ'כית, ועונה לאחר מכן עבר להוברלה האוקראינית. בקיץ 2014 המשיך פיטרסון במסע שלו במזרח אירופה כשחתם בסראטוב, במדיה פגש בעונה שעברה את הפועל ירושלים. הפורוורד קלע 29 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים בממוצע בשני המשחקים נגד האדומים, כשביורוקאפ באופן כללי הוא רושם 18.1 נקודות ו-6.6 ריבאונדים למשחק. את העונה סיים כחיזוק לולנסיה אך מיעט לשחק.

אם יגיע פיטרסון לירושלים הוא יהיה שחקן הרכש הראשון שמגיע בעידן סימונה פיאניג'ני, שחתם באחרונה במדים האדומים במקומו של דני פרנקו. מי שחתומים לעונה נוספת בירושלים הם יותם הלפרין, ליאור אליהו ובר טימור. בקבוצה צריכים לקבל בקרוב החלטה לגבי המשך דרכו של דונטה סמית' שלו חוזה לעונה הבאה עם אופציית יציאה של סגנית האלופה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אי. ג'יי רולנד הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שוחרר מירושלים. אי ג'יי רולנד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully