וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות ב-NBA: לואל דנג בלייקרס, ביומבו באורלנדו, ריאן אנדרסון ביוסטון

הפרי אייג'נסי נמשך: הקבוצה מעיר המלאכים מתחזקת בפורוורד מיאמי, סנסציית הפלייאוף של המזרח חובר לאיבקה בפלורידה והצלף הגבוה יחבור להארדן. וגם: ארון אפללו עובר לסקרמנטו, טום בריידי מתגייס למלחמה על קווין דוראנט

AP

טירוף ההחתמות בשוק החופשי ב-NBA שהעלה הילוך במהלך הלילה האחרון, עם החתימה של דוויט האוורד באטלנטה, והיום (שבת) ממשיכות הקבוצות להתעלות. הדיווחים בארצות הברית מספרים כי לואל דנג סיכם על חוזה בלוס אנג'לס לייקרס בעלות של 72 מיליון דולרים לארבע שנים.

אחרי שהתקשה לשמור על יציבות בשתי העונות שלו במדי מיאמי היט, דנג פרח דווקא אחרי הפציעה של כריס בוש, כאשר הוא הוסב מעמדה 3 לעמדה מספר 4. דנג מצטרף לטימופיי מוזגוב בעיר המלאכים ולג'ורדן קלארקסון שחתם על הארכת חוזה במהלך הלילה האחרון, והשלישייה הזאת, ביחד עם הבחירה השנייה בדראפט, ברנדון אינגראם, גורמים לתקוות מחודשות בעיר.

לואל דנג, מיאמי היט. AP
עונה הבאה בלייקרס. לואל דנג/AP

* המלחמה על אל הורפורד ממשיכה. אטלנטה אמנם עוד מעוניינת להחתים את הסנטר למרות שצירפה הלילה את דוויט האוורד, אך הדיווחים בארצות הברית מלמדים כי בוסטון ו-וושינגטון הן המועמדות המובילות להחתימו.

* בינתיים באטלנטה, דיווחים בארצות הברית כי פיניקס וההוקס מנהלות מגעים על טרייד אפשרי שיערב את פול מילסאפ.

* הטירוף סביב קווין דוראנט שובר שיאים. דיווחים בארצות הברית הערב מלמדים כי הפגישה של אנשי לוס אנג'לס קליפרס עם הסופרסטאר הייתה מרגשת, עד כדי כך שבעלי הקבוצה מעיר המלאכים, סטיב באלמר, החל לבכות.

* אחרי הפגישה עם הקליפרס, שלפו בוסטון שפן מהכובע לפגישה עם כוכב הת'אנדר - כוכב ה-NFL טום בריידי.

* עוד החתמה ענקית מגיעה מצידה של יוסטון שמצרפת את ריאן אנדרסון, אחד השחקנים החופשיים החמים של הימים האחרונים, תמורת 80 מיליון דולר ל-4 עונות. אנדרסון יכנס לנעליו של דוויט האוורד ככוכב לצידו של ג'יימס הארדן.

* ג'ון לואר מצטרף לדטרויט. הפורוורד של פיניקס סגר על חוזה בסך 42 מיליון דולר ל-4 שנים. רשם העונה 8.5 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק.

* חבר חדש לעומרי כספי בסקרמנטו: ארון אפללו הגיע לסיכום עם הקינגס על חוזה לשנתיים על סך 25 מיליון דולרים. הגארד מגיע לבירת קליפורניה אחרי עונה אחת בניו יורק ניקס כשהוא רושם 12.8 נקודות בממוצע למשחק.

* אורלנדו בדרך לחיזוק איכותי במיוחד: ביסמאק ביומבו, שהצטיין בפלייאוף במדי טורונטו, הגיע לסיכום עם אורלנדו מג'יק על חוזה לארבע עונות. ההערכות הן כי ביומבו ירוויח לא פחות מ-70 מיליון דולר בתקופה זו.

* טרבור בוקר בדרכו לברוקלין אחרי תקופה נאה ביוטה ג'אז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
גרם לסטיב באלמר לבכות. קווין דוראנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully