וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבירי במכתב לאוהדים: "תקציב המועדון יישאר ראוי בעונה הקרובה"

הבעלים של הפועל תל אביב פנה לקהל במכתב פתוח לקראת העונה: "עיכובי השכר הפריעו לכם וגם לי אישית. אנחנו נערכים בצורה מקיפה כדי שזה לא יחזור". האדומים חשפו את החולצה לעונה החדשה

ברני ארדוב

אחרי עונה לא פשוטה נוספת, הפועל תל אביב מנסה לבנות את עצמה לקראת העונה שבפתח. סביב המועדון ממשיכות לרחף בעיות בנוגע לשכר שלא שולם לשחקנים מסוימים והיום (שישי), הוציא הבעלים אמיר כבירי מכתב פתוח לאוהדים:

"רגע לפני פתיחת האימונים לקראת העונה החדשה, רציתי לעדכן אתכם בהתפתחויות סביב המועדון ולפרט איך אנחנו נערכים לתקופה הקרובה בשלל היבטים", כתב כבירי לאוהדי הקבוצה בפתח דבריו, "אני מודע לעובדה שעברו עליכם שבועות לא קלים של חוסר ודאות ודאגה ומצר על כך, אך כמועדון החלטנו לבצע את אשר מוטל עלינו בצורה שקטה ורחוקה מכלי התקשורת, כדי לקחת את ההחלטות הנכונות ביותר לעתידנו".

כבירי הוסיף בהמשך המכתב: "הכוח שלנו כמועדון נמדד ברגעים מאתגרים כמו אלו שעברו עלינו בחודשים האחרונים. אני חש סיפוק מכך שקהל האוהדים הרחב אינו נסחף אחר גורמים המנסים להזיק לקבוצה דרך כלי התקשורת".

עוד בנושא:

אלעד גבאי מנהל משא ומתן עם הפועל תל אביב
שחקנים שלא ממשיכים בהפועל תל אביב: לא קיבלנו בכלל שכר

אמיר כבירי הבעלים של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מנסים לייצב את המועדון. כבירי/יוסי ציפקיס

בנושא השכר הוא כתב: "עיכובי השכר הפריעו לכם וזה כמובן הפריע לי מאוד באופן אישי, כאשר בשבועות האחרונים עסקנו בעיקר ביישום תכנית שתביא לשקט ולהתנהלות ראויה לתקופה הקרובה ולשנים הבאות. לפני מספר חודשים, ביחד עם הצוות והמנכ"ל ניר ענבר, החל רמי כהן לעבור על ספרי המועדון, כולל כל התחייבויות העבר, כחלק מההבנה שלנו כי לא נעשתה בדיקת נאותות מקיפה עם כניסתי לקבוצה ובנוסף להוצאות הרבות שהיו לנו בעקבות השינויים הרבים בינואר. בחודשים האחרונים נאלצנו להתמודד עם תשלומים גבוהים ועמדנו ביעדים הכלכליים שהצבנו לעצמנו במאמצים רבים.

לכן, כבר לפני כחודשיים הבהרתי כי יהיו קשיים בחודשים הקרובים. לשביעות רצוני, כיום אנו יודעים בצורה ברורה ומדויקת את מצבו הכלכלי של המועדון, ואנו נערכים לעונה החדשה בצורה מקיפה כדי שמקרים דומים לא ישנו. במהלך תקופה זו הנהלת המועדון נמצאת בקשר רציף עם ארגון השחקנים, הבקרה התקציבית והכי חשוב עם עובדיה תוך מתן מענה לכל שאלה. איננו מקלים ראש בחומרת המצב, אך אנחנו מנסים להתנהל באופן האחראי ביותר שישמור על עתידו של המועדון".

לקראת העונה המתקרבת כתב כבירי: "תקציב המועדון לשנה הקרובה יישאר ראוי ביותר לקבוצת צמרת כדי לעמוד ביעדי הצוות המקצועי. בתקציב יכללו גם תשלומים לכיסוי חובות העבר וסגירת הגרעון בצורה הדרגתית. במקביל לעבודה על תכנית ההתייעלות המשכנו בהכנות לקראת העונה הבאה, במטרה לבנות קבוצה שתתברג בצמרת הכדורגל הישראלי, כראוי להפועל תל אביב. המנג'ר אלי גוטמן מעביר את דרישותיו המקצועיות, ואנחנו כהנהלה עובדים כל העת כדי לספקן. אני משוכנע שכולכם תשמחו לראות בשבועות הבאים את הסגל המתגבש ותעריכו את השקט שבו נעשתה ההכנה המקצועית. אמרתי בעבר שנעשו טעויות, ואני בתור ראש המערכת מחויב להסיק את המסקנות שיובילו להתנהלות אחראית וריאלית. ואכן, בזכות הפקת הלקחים ושינוי בפרמטרים הדרושים, ההכנה לעונה הקרובה שונה לחלוטין מההכנה לעונה אשתקד".

המועדון הודיע כי הוא חתם על הסכם מול נייקי, שתהיה ספקית ההלבשה הרשמית לעונה הקרובה. המנכ"ל ניר ענבר אמר: "חיבור עם מותג העל נייקי הינו צעד חשוב מבחינה אסטרטגית למועדון. שיתוף פעולה זה יבטיח לקבוצה ולאוהדים את מוצרי הספורט הטובים ביותר. אני מודה לאנשי חברת נייקי ישראל על המאמצים ומאחל לכולנו עונה מוצלחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
המדים החדשים של הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
המדים החדשים של הפועל תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully