וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מציעה לאזולאי חוזה לשלוש שנים. בכיר במועדון שוחח עם גולסה

1.7.2016 / 8:33

בסביבתו של קשר מכבי תל אביב הבהירו: "הוא רוצה לסגור מעגל". הקשר, ששוחרר מפאוק סלוניקי, במשא ומתן עם סגנית האלופה. 13 אלף מנויים נמכרו, קצב מכירה גבוה מאשתקד

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: שחקני מכבי חיפה במחנה האימונים (צילום: האתר הרשמי)

מכבי חיפה עדיין לא סיימה לבנות את הסגל שלה אבל האוהדים, כך מתברר, ממשיכים להצביע ברגליים. מעל 13 מנויים נמכרו עד אתמול (חמישי), קצב מכירה גבוה מהתקופה המקבילה אשתקד. במועדון סיפרו כי ישנו ביקוש גבוה ליציע הדרומי ולכן הוחלט להאריך בשלושה ימים את תום מועד החידושים בעקבות הביקוש הרב והתקלה במערכת שמנעה חידוש מנויים.

עוד בנושא:
במסגרת עסקת אבו עביד: מכבי חיפה צפויה לרכוש את שגיב יחזקאל
מכבי חיפה הציעה לרכוש מחצית מכרטיסו של שלומי אזולאי
הכנה: מכבי חיפה הפסידה 2:0 לדינמו טביליסי

בגזרת הרכש, הירוקים ממשיכים לנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב בנוגע לצירופו של שלומי אזולאי. יעקב שחר כבר הציע למיטש גולדהאר 300 אלף יורו על מחצית הכרטיס אך בעלי מכבי תל אביב דורש סכום כפול. "אזולאי רוצה להגיע למכבי חיפה ולסגור מעגל", אמרו אתמול בסביבתו של השחקן שגדל במחלקת הנוער.

אתמול נערכה שיחה בין בכיר במועדון לאייל גולסה כדי להבין עד כמה הוא מעוניין לחזור. גולסה מחזיק בהצעה ממכבי תל אביב ואחרי ששוחרר מפאוק סלוניקי במועדון מזהים אפשרות להחזירו לחיפה במחיר זול יותר. יחד עם זאת, חיפה עדיין סיכמה דבר עם השחקן וזאת בניגוד לאזולאי שהמועדון מוכן לשלם את שכרו, כ-200 אלף דולר, ולהציע חוזה לשלוש שנים.

שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב (אמצע). ברני ארדוב
יסגור מעגל? אזולאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully