וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מתוסכלת: "ידענו שזה גול, אבל הקוון בכלל לא היה על הקו"

1.7.2016 / 8:06

בקבוצה כעסו לאחר השער החוקי של איינבינדר, שלא אושר: "ידענו שזה גול". אצילי הצטיין: "אחרי שזהבי עזב, הוא השחקן הכי טוב בארץ, צריך לתת לו צ'ק פתוח". החלוץ הקונגולזי פרבורי דורה מועמד

שחקן בית"ר ירושלים, דן איינבינדר. יוסי ציפקיס
שער חוקי שלו נפסל. איינבינדר/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים פתחה אמש (חמישי) את העונה שלה עם 0:0 בבוסניה מול סלובודה טוזלה, במשחק הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. למרות שהעבירו את ההכרעה לגומלין שייערך בטדי, כאשר השחקנים שמעו בסיום המשחק כי שער ברור של דן איינבינדר לא הוענק להם, למרות שהכדור עבר בוודאות את קו השער על פי צילומי הטלוויזיה, הם כעסו מאוד.

בקבוצה אמרו: "יש פספוסים שאפשר להבין, אבל כאן הכדור היה חצי מטר בפנים. ידענו באותו רגע שזה גול, אבל הקוון בכלל לא היה על הקו כדי לראות את זה. חבל, כי זה היה סוגר את הסיפור".

למרות האכזבה הזו, בקבוצה היו מרוצים מכך ששמרו על רשת נקייה, אולם יודעים כי בשבוע הבא הם יהיו חייבים ליזום יותר ולכבוש, על מנת שלא להסתבך. בצוות המקצועי היו מרוצים מהאופן בו הקבוצה עמדה על המגרש ומהמחויבות של השחקנים, אולם הודו כי הם פגשו ביריבה די חלשה וללא חיזוק של 3-4 שחקנים משמעותיים, יהיה להם קשה לכוון להתמודדות על תארים העונה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים סיימה ב-0:0 בחוץ מול טוזלה
רן בן שמעון: "כנראה שלשופט היה קשה לראות את הגול. זה מה יש"

כיתוב: עומר אצילי, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
איך משאירים אותו? אצילי/ברני ארדוב

עומר אצילי, שנמצא בהליך בוררות מול המועדון, פתח והיה המצטיין על המגרש. הבעלים אלי טביב מקווה כי אצילי לא ישוחרר בתום הבוררות, אלא ימשיך במועדון. בסיום, הודו בבית"ר ירושלים: "בלי אצילי זו לא אותה קבוצה. היום, אחרי שזהבי עזב, אצילי הוא השחקן הכי טוב בישראל ואם הוא לא ישוחרר, טביב צריך לתת לו צ'ק פתוח ולהשאיר אותו, לפני כל דבר אחר".

אצילי דידה בדקות האחרונות של המשחק לאחר שנתפס לו שריר, אולם הוא אמור להיות כשיר לגומלין בחמישי הבא. המאמן רן בן שמעון ייאלץ להסתדר שוב ללא שחקני הרכש עידן ורד ושמעון אבוחצירה, כמו גם ללא דוד קלטינס. טביב ובן שמעון החלו כבר אמש בשיחות לגבי החיזוק אותו הקבוצה צריכה לבצע ובסוף השבוע יימשכו המגעים עם טל בנש, במטרה לסגור את הצטרפותו. הברזילאי אנדרסון רוסה ימשיך בהתרשמות של מספר ימים נוספים במועדון.

בנוגע לשחקן התקפה, בית"ר שוקלת את מועמדותו של הקונגולזי בן ה-27 פריבורי דורה, ששיחק בעונה האחרונה באנז'ה הצרפתית, שירדה ליגה בתום העונה. במהלך העונה, אחרי שמיעט לקבל דקות משחק, הועבר דורה לקבוצת המילואים של אנז'ה וכבש במדיה שער בודד. לפני כן שיחק בקלוז' הרומנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully